Menu

بازی رایگان MMORPG جدیدی بر اساس داستان‌های “سرزمین میانه” در حال ساخت است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، بازی MMORPG رایگان جدیدی بر اساس داستان‌های "سرزمین میانه" که ماجراهای داستان‌هایی همچون "ارباب حلقه‌ها" در آن روایت می‌شود، در حال ساخت است؛ البته عنوان Lords of the Rings Online همچنان فعال است و به نظر می‌رسد که در آینده هم به کار خود ادامه می‌دهد. این بازی توسط شرکت Leyou Technologies که در هنگ کنگ واقع شده است، توسعه می‌یابد. این شرکت در مدت کمی بسیار رشد کرده و به تازگی Digital Extremes را به تصاحب خود درآورده و در نتیجه بازی‌های رایگان بزرگی را مانند Warframe نیز به دست آورده است. در اوایل سال جاری میلادی نیز این شرکت از 2 بازی Transformers Online و Civilization Online رونمایی کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نشده است، اما گفته شده که توسعه دهنده‌ی آن یک استودیوی تازه تاسیس با نام Athlon Games می‌باشد. توسعه دهندگان نوید یک بازی متفاوت و حماسی را داده‌اند، اما فعلا هیچ چیز دیگری از بازی نمی‌دانیم.

اگر علاقه دارید تا هم اکنون یک بازی جذاب MMORPG را از سری داستان‌های ارباب حلقه‌ها تجربه کنید، می‌توانید سری به عنوان Lords of the Rings Online بزنید. علاوه بر آن اگر علاقه به یک بازی تکنفره با داستان جذاب دارید، می‌توانید 2 عنوان Middle-Earth: Shadow of Mordor و Shadow of War را تجربه کنید.