Menu

به این زودی‌ها خبری از پروژه در حال توسعه تیم دوم Playground Games نخواهد بود

طرفداران Xbox برای شنیدن خبری از عنوان جهان‌باز، اکشن و نقش‌‌‌آفرینی جدید Microsoft که توسط تیم دوم استودیو Playground Games در حال توسعه است، بسیار مشتاق هستند؛ مخصوصا که بعضی از شایعات خبر می‌دهند که نسخه‌ای جدید از Fable توسط این استودیو در دست ساخت است.

با نزدیک‌شدن به رویداد X018 در مکزیکوسیتی و اینکه Microsoft قول سورپرایزهایی متنوع را داده است، برخی از طرفداران امید دارند تا تیزری از بازی جدید Playground Games مشاهده کنند. اگرچه به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی کارگردان ارشد Forza Horizon 4، "رالف فولتون" (Ralph Fulton)، در مصاحبه‌ای به صورت کاملا روشنی گفت که هنوز تا زمانی که این توسعه‌دهندگان بتوانند درباره پروژه متفاوت خود صحبت کنند،‌ مدت زیادی باقی مانده است.

او در این باره گفت:

"بله، استودیوی دوم در حال رشد می‌باشد و به نظرم نکته جالب این است که هیچ‌کس نمی‌داند آن‌ها چه کسانی هستند و رسانه‌ای برروی کاری که آن‌ها می‌کنند ناظر نیست. آن‌ها به عنوان یک تیم در حال صمیمی‌شدن و ایجاد رابطه با یکدیگر و در حال حاضر در حال انجام کارهایی فوق‌العاده هستند؛ ولی هنوز تا زمانی که توسعه‌دهندگان بتوانند درباره پروژه جدید خود صحبت کنند،‌ مدت زیادی باقی مانده و به نظرم اعضای استودیو از وضعیت فعلی خود راضی هستند. "

Playground و Microsoft احتمالا نسل بعدی Xbox به علاوه Windows 10 را هدف گرفته‌اند. اگر این حدس درست باشد، احتمالا تا سال 2019 و یا حتی E3 2020 خبری از معرفی این بازی نخواهد بود.

تیم دوم استودیو Playground Games در بریتانیا قرار دارد و توسط "گاوین ریبرن"، رهبری می‌شود. چند ماه پیش نیز آن‌ها اعلام کردند که افرادی جدید و حرفه‌ای را از شرکت‌هایی نظیر EA ،Rocksteady ،BioWare و Guerrilla Games به خدمت گرفته‌اند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.