Menu

موسیقی متن Red Dead Redemption 2 کاملاً اورجینال است و نتیجه‌ی کار بیشتر از 110 هنرمند می‌باشد

موسیقی متن Red Dead Redemption 2، همانند GTA5، شامل آهنگ‌های بدون کلام و موزیک همراه با خواننده می‌شود. نوازنده‌ی اصلی بازی، "وودی جکسون" (Woody Jackson)، در دومین نسخه‌ی Red Dead نیز همکاری داشته.

آقای "جکسون" پیش‌تر نیز در ساخت موسیقی متن GTA 5 و L.A Noire دست داشته. جکسون با همکاری "جف سیلورمن" (Jeff Silverman) که تهیه‌کنندگی و مرتب سازی موسیقی را انجام می‌داده و همچنین کالین استتسون (Colin Stetson) که وظیفه‌ی هماهنگی برخی از قطعه‌ها را به عهده داشته همراه بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، حتی اسامی بزرگتری مثل مسئول هماهنگی‌های خواننده‌ی آمریکایی جانی کش (Johnny Cash) یعنی دیوید فرگوسن (David Ferguson)، دیوید رلیک (David Ralicke) از سریال Sons of Anarchy، گیب ویچر (Gabe Witcher) از سریال True Detective، لوک او.مالی (Luke O’Malley)، آهنگ‌ساز فیلم‌های سینمایی ماریو بتکویچ (Mario Batkovic)، مت سوئینی (Matt Sweeney) به عنون گیتاریست، نوازنده‌ی لبنانی "ربیح بیانی" و گروه Senyawa در ساخت موسیقی متن Red Dead Redemption 2 همکاری کرده‌اند.

برای موسیقی‌های کلامی، باب دیلان (Bob Dylan) تهیه‌کننده و برنده‌ی جایزه‌ی Grammy آقای دنیل لنویس (Daniel Lanois) و برایان انو (Brian Eno) همکاری داشته‌اند. سایر دست اندر کاران موسیقی‌های کلامی از این قرار می‌باشند؛ دآنجلو (D’Angelo)، ویلی نلسون (Willie Nelson)، ریانون گیدنز (Rhiannon Giddens) و جاش هوم (Josh Homme) همراه با یک ترکِ مستقل از دیوید فرگوسن.

با اینکه Rockstar خوشحال بود که اسامی این ستاره‌ها را منتشر کرده، باید منتظر بود و دید که این توسعه دهنده چه زمانی را برای در دسترس قرار گرفتن موسیقی متن بازی اعلام می‌کند. موسیقی GTA 5 پس از انتشار بازی روی سرویس‌های استریمینگ و برای خرید دیجیتالی قرار گرفت. شکی نیست که همین اتفاق برای Red Dead Redemption 2 هم خواهد افتاد.

Red Dead Redemption 2 یک بازی عظیم با سیستم‌ها و مکانیک‌های فراوان است که هم اکنون به شکلی جهانی قابل خرید می‌باشد.