Menu

CD Projekt: عنوان Cyberpunk 2077 در مورد نجات خودتان از یک دنیای تاریک است

بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با عنوان اول شخص نقش آفرینی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شنیده‌ایم، باید منتظر یک دنیای بزرگ و غنی باشیم که به غیر از جزئیات، ماموریت‌های گوناگون و فعالیت‌های مختلف درست همانند سری Witcher شاهد روایت‌های شاخه‌ای مختلفی باشیم که تجربه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اخیرا یکی از نویسندگان مشغول در CD Projekt RED، "استانیس سویچیچکی"، با مجله GamesMaster مصاحبه کرده است تا به طور کلی در مورد سفر "بسیار تا بسیار تاریک‌تر" پیش رو صحبت کند.

او در گفت و گوی خود با مجله مذکور گفت:

"ما از تمامی قدرت روایتی خود استفاده می‌کنیم تا بازیکنان داستانی را تجربه کنند که در آن انتخاب‌هایشان شخصیت اصلی داستان را شکل دهد. بدون شک دنیای آینده دیستوپیایی بازی شما را در مکانی بسیار خشن و تاریک قرار می‌دهد. مهم شخصیتی است که در کنترل دارید. بازی هیچوقت در مورد نجات دادن دنیا نخواهد بود بلکه بازی کاملا در مورد نجات دادن خود شما می‌باشد."

او به مجله GamesMaster گفت که این ماجراجویی بسیار تا بسیار تاریک‌تر از چیزی است که برخی از مخاطبین انتظار دارند. این یک سفر قهرمانانه نخواهد بود بلکه در مورد بازیکن در مقابل دنیایی تاریک و بی‌رحم است.

ما در چند بیانیه اخیر CD Projekt شاهد تاکید کامل بر روی روایت، داستان و انتخابات اساسی بودیم؛ بنابراین به نظر می‌رسد به غیر از گیمپلی سریع و اعتیاد آور و گرافیک نسل بعدی به شیوه روایت نیز توجه شده است.

نظر شما در این باره چیست؟