Menu

تماشا کنید: تریلر جدیدی از عنوان The Dark Pictures: Man of Medan منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShokcers، شرکت Bandai Namco Entertainment و استودیوی Supermassive Games به تازگی و به مناسبت رویداد هالووین، تریلر جدیدی را از عنوان ترسناک روایت محور The Dark Pictures: Man of Medan منتشر کردند.

Man of Medan که در جریان نمایشگاه Gamescom 2018 معرفی شد، قرار است اولین قسمت از مجموعه داستان‌های The Dark Pictures را روایت کند. تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده است، بر روی داستان آن تمرکز دارد و در آن می‌توانیم شخصیت‌های بازی را به همراه منطقه‌ی Ghost Ship که احتمالا بخش عمده‌ای از وقایع داستان در آن در اتفاق می‌افتد را ببینیم.

اگر بازی Until Dawn را تجربه کرده باشید، حتما باید با شیوه‌ی بازی سازی استودیوی Supermassive Games و گیم پلی آن آشنا باشیم. همانند این بازی، The Dark Pictures هم تمرکز ویژه‌ای بر روی انتخاب‌ها و عواقب آن‌ها دارد و اینگونه است که پایان داستان به شیوه‌های گوناگون رقم می‌خورد. اگر می‌خواهید تا تمام شخصیت‌های اصلی بازی زنده بمانند، باید خیلی مراقب تصمیم‌هایی که می‌گیرید، باشید.

این بازی در تاریخ نامشخصی از سال 2019 برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد و شما در زیر می‌توانید تریلر جدید آن را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه