Menu

جزئیات جدیدی از بسته الحاقی جدید Ni No Kuni 2 منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech.com کمپانی Bandai Namco امروز جزئیات جدیدی درباره دومین بسته الحاقی بزرگ Ni No Kuni II: Revenant Kingdom، عنوان JRPG که ابتدای امسال بر روی پلتفرم­‌های PC و PS4 منتشر شد، فاش کرد.

بسته الحاقی جدید The Lair of the Lost Horde نام دارد و یک Dungeon کاملاً جدید، یک سیستم جدید Material Method، مأموریت و آیتم‌­های جدید و موارد بیشتری به بازی اضافه می‌کند.

  • هزارتو – این Dungeon جدید در خرابه‌­های Rubby قرار دارد و Prince of Wraiths بر آن حکومت می­کند که قصد از بین بردن Evermore ، پادشاهی نوظهور Evan را دارد. Evan و دوستانش باید به این سیاهچاله مرموز قدم بگذارند و جلوی Prince of Wraiths را پیش از آنکه پادشاهی او را نابود کند بگیرند.
  • سیستم Material Method – سیستم جدید Material Method باعث بهبود سبک مبارزه­ بازیکن می‌شود. به نظر می‌رسد این مورد از خاطرات افرادی که Evan در سفر خود با آنها برخورد می­‌کند به دست می‌­آید. Material Method شامل چه نوع تغییراتی می‌شود؟ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
  • ماموریت و آیتم‌­های جدید – بیش از 80 سلاح و زره جدید به بازی اضافه می‌­شود در حالی که ماموریت­‌های جدید داستان­‌های پیش زمینه دوستان Evan را روایت می‌­کند.

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Lair of the Lord of Lost هنوز تایید نشده است، اما ناشر ژاپنی تایید کرد که این بسته در زمستان پیش رو منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی همچنین بخشی از نسخه Season Pass است، بنابراین کسانی که این نسخه را خریداری کرده‌اند نیاز به خرید جداگانه این بسته ندارند.

بسته الحاقی قبلی بازی Ni No Kuni II، با عنوان The Adventure Pack در ماه مرداد منتشر شد. این بسته الحاقی چالش­‌های جدید، باس­‌های تازه و موارد دیگری را به بازی اضافه کرد.

«با Adventure Pack علیه چالش‌­های جدید در Ni No Kuni II: Revenant Kingdom مقابله کنید. طبقات جدید در Dungeon، آیتم‌­ها و دشمنان جدید در این بسته الحاقی در انتظار شماست. این بسته را از PlayStation Store و Steam دانلود کنید تا به سفر جادویی خود ادامه دهید.»

عنوان Ni No Kuni II Revenant Kingdom هم اکنون بر روی پلتفرم‌های PC و PlayStation 4 در همه مناطق دنیا در دسترس است.