Menu

طبق اطلاعات لو رفته، احتمالاً ابزار محبوب Rockstar Editor به زودی برای عنوان Red Dead Redemption 2 عرضه خواهد شد

اخیراً اطلاعات جدیدی یافت شده که خبر از انتشار زودهنگام ابزار Rockstar Editor، قابلیت پرکاربرد عنوان Grand Theft Auto V، برای عنوان جهان‌باز و غرب وحشی شرکت Rockstar را می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook، این یافته‌های جدید به لطف همان دیتا ماینرهایی که احتمال وجود بخش Red Dead Online را لو داده بودند، بدست آمده است. طی چند روز گذشته و بعد از انتشار اپلیکیشن Companion app بازی RDR2، دیتا ماینرها مشغول کاوش در کدهای این اپلیکیشن بوده‌اند که حاصل آن، یافتن مدارکی مبنی بر احتمال وجود نسخۀ PC این عنوان و حالا هم احتمال عرضۀ Rockstar Editor بوده است؛ قابلیتی که شمار عظیمی از طرفداران از هنگام توسعه و عرضۀ بازی تا بعد از انتشار آن از شرکت Rockstar خواسته‌اند تا به صورت یکپارچه با عنوان RDR2 قرار گیرد.

بر اساس کدهای یافته شده از اپلیکیشن مذکور، ممکن است ابزار Rockstar Editor به زودی عرضه شود، ولی زمان دقیقش را کسی نمی‌داند؛ چرا که هیچ مدرکی مبنی بر تاریخ عرضه آن پیدا نشده است.

همچون گذشته، نباید فوراً صحت این اطلاعات را پذیرفت. در حالی که به نظر می‌آید عرضۀ Rcokstar Editor در آینده قطعی است، ولی شرکت Rockstar هنوز هیچ سخنی در این مورد به میان نیاورده و باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کرد.

قابلیت ویرایشی Rockstar Editor به بازیکنان امکان ذخیره، ویرایش و اشتراک‌گذاری ویدئوها از بازی را می‌دهد. این قابلیت می‌تواند ابزاری پرکاربرد به ویژه برای عنوان RDR2 باشد، چرا که همین الان هم هزاران ویدئو از گیمپلی این عنوان لحظه‌های باحال، خنده‌دار و عجیب گرفته شده که با Rcokstar Editor بهتر هم می‌شوند. این قابلیت همچنین شامل چندین ابزار ویرایشی، فیلتر دوربین،‌ دوربین با حرکت آزاد و تنظیمات آهنگ است.

Rockstar Editor در عنوان GTA V چند محدودیت‌ چشمگیر داشت؛ از جمله اینکه تنظیمات مربوط به ویرایش دوربین در زاویه دید اول شخص نبود و در برخی از مرحله‌های مربوط به بخش داستانی و وقایع اتفاقی بازی، اصلاً اجازۀ گرفتن فیلم از بازی وجود نداشت.

اینکه آیا تمامی این ابزارها با کم و کاستی‌هایشان به عنوان RDR2 راه پیدا می‌کنند یا نه، سوالی است که کسی پاسخ قطعی آن را نمی‌داند. همانطور که قبلاً هم گفته شد، شرکت Rockstar هنوز این قابلیت را رسماً معرفی نکرده، چه برسد به اینکه بخواهد از جزئیات آن حرف بزند.

عنوان Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس است.