Menu

عناوین سرویس Xbox Game Pass برای ماه نوامبر مشخص شدند

باتوجه به نزدیک شدن تقویم به ماه نوامبر، شرکت مایکروسافت از فرصت استفاده کرده و اعلام کرده است که چه عناوینی در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود.

به گزارش پردیس گیم، شاید قابل توجه‌ترین عنوانی که در روز‌های آینده برای سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد Sniper Elite 4 باشد که در واقع آخرین نسخه منتشر شده از این سری است که در سال گذشته عرضه شد. همچنین بازی اسکیت بوردی مستقل Olli Olli 2 XL Edition به همراه بازی پسا اخرالزمانی Sheltered برای کنسول Xbox One منتشر می‌شوند. Rise و Shine و Grip: Combat Racing نیز بازی‌‌های اضافی کامل کننده ماه هستند.

همچنین لازم به ذکر است که مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که تنها این عنوانین نخواهند بود که در ماه نوامبر برای سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهند شد و آن‌ها عناوین بیشتری را در طی XO18 معرفی خواهند کرد.

این عناوین احتمالا در طی نسخه ویژه قسمت Xbox live داخلی که از XO18 در تاریخ دهم نوامبر (19 آبان) پخش می‌شود، معرفی خواهند شد.

در دیگر اخبار مربوط به Xbox Game Pass،‌ مدیر عامل مایکروسافت اعلام کرده است که آن‌ها در حال برنامه ریزی به منظور گنجاندن این سرویس برای کاربران رایانه‌های شخصی نیز در آینده می‌باشند اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

هم اکنون هزینه اشتراک ماهیانه سرویس Xbox Game Pass، مقدار 9.99 دلار می‌باشد، اما آن دسته از کسانی که هوز عضو نشده‌اند می‌توانند از یک دوره امتحانی 14 روزه رایگان بهره‌مند شوند.