Menu

EA قول می‌دهد در Battlefield 5 خبری از “Pay To Win” نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، چندی پیش شرکت EA اطلاعاتی از سیستم برنامه ریزی/پیشروی و اقتصاد درون بازی Battlefield 5 منتشر کرد که شامل 2 نوع واحد پولی می‌شود، یکی از طریق پیشروی در بازی و گیمپلی به دست می‌آید و دیگری را باید با پول واقعی خریداری کرد. تاکید سازنده بر روی این موضوع است که بازی بر اساس این که چقدر خوب بازی کنید به شما جایزه خواهد داد و قول می‌دهد که بازیکنان نخواهند توانست چیزی را خریداری کنند که گیمپلی را ناعادلانه کند و به شخصی برتری خاصی داده نخواهد شد.

EA در این رابطه توضیح داد:

"با پیشروی در Battlefield 5 پولی با نام Company Coin دریافت خواهید کرد. این پول به شما قابلیت انتخاب آیتم‌هایی خارج از پیشروی پایه‌ای را می‌دهد تا Company خود را گسترش دهید و شخصی سازی کنید. شما می‌توانید از CC برای باز کردن سلاح‌ها، تجهیزات مختلف و وسایل نقلیه تخصصی استفاده کنید. CC برای خرید آیتم‌های ظاهری مانند لباس، رنگ صورت و اسکین سلاح نیز استفاده می‌شود. در زمان لانچ و اولین فصل، Tides of War، آیتم‌های ظاهری برای سربازها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه در دسترس قرار خواهد گرفت."

Battlefield 5 یک واحد پولی انتخابی نیز با نام Battefield Currency خواهد داشت که با پول واقعی قابل خریداری می‌باشد. Battelfield Currency تنها برای خرید آیتم‌های ظاهری کاربرد دارد.

جالب است بدانید، Battlefield Currency در زمان لانچ بازی در دسترس نخواهد بود چرا که EA می‌خواهد بازیکنان بهتر بازی را احساس کنند و با Company Coin آشنا شوند.

EA در ادامه گفت:

"گیمپلی سنگ-کاغذ-قیچی متعادل همیشه پایه اصلی سری Battlefield بوده است و ما باور داریم که پول واقعی نباید باعث "پرداخت کن تا برنده شوی (Pay to Win)" یا "پرداخت کند تا قدرتمند شوی" بشود."

بازیکنان با 5 دسته مختلف وسایل نقلیه، کلاس، سلاح، مراحل و Career رو به رو خواهند شد که آیتم‌هایی مانند سلاح‌ها، وسایل نقلیه و قطعات تفنگ را به همراه آیتم‌های آپگریدی و ظاهری درون بازی به دست خواهند آمد. هر دسته به صورت مستقل گسترش پیدا خواهد کرد و به روز خواهد شد، بنابراین رتبه و سطح کلاس شما با توجه به کلاسی که در آن تخصص دارید و بیشتر از همه آن را بازی کرده‌اید پیشرفت خواهد کرد. استفاده از سلاح‌ها و وسایل نقلیه اصلی نیز به شما XP خواهد داد و راه "تخصصی کردن" آن‌ها را به روی شما باز می‌کند، با استفاده از CC می‌توانید آن‌ها را دقیق‌ و قوی‌تر کنید.

نظر شما در این باره چیست؟

Battlefield 5 در تاریخ 29 آبان برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.