Menu

تماشا کنید؛ Devil May Cry 5 در نمایشی حین فستیوال هوادران DMC5 توسط طرفداران خود مورد ستایش قرار می‌گیرد

تعجبی ندارد که دنباله‌ی شیطان کُشی، Devil May Cry 5، قبل از عرضه شدنش در بهار پیش رو توجه زیادی از جانب طرفدارانش جلب کرده باشد. از بازگشت شخصیت‌های دوست داشتنی گرفته تا گرافیک زیبا و گیم‌پلی‌ای که در حد این نسل طراحی شده، Devil May Cry 5 مطمئناً قرار است اثری مثبت در لاین آپ بازی‌های خوبی که سال آینده منتشر می‌شوند داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کمپانی Capcom تریلری از رضایتمندی بازیکنان روی شبکه‌ی YouTube منتشر کرده که نظرات خود درمورد نسخه‌ی دموی بازی را بیان می‌کنند. طرفداران به خاطر ظاهر و احساسی که آنان را به زمانی که از این سری بازی‌ها لذت می‌بردند برمیگرداند خوشحال هستند. شخصیت Nero یکی از بزرگترین تغییرات اساسی نسبت به نسخه‌های پیشین را داشته و بازیکنان توجه ویژه‌ای به مکانیک جدید Nero یعنی Devil Breaker داشته‌اند. طرفداران اعتراف به راضی بودن از دیدن لایه عمیق این شخصیت در قبال گیم‌پلی‌اش به سبب مکانیزم‌های جدید و روان بودن آن، کرده‌اند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

به نظر می‌آید Capcom با این عنوان سنگ تمام گذاشته باشد. به تازگی، Capcom از نسخه‌های گران قیمت پیش فروشی محدود که همراه با ژاکت‌های سایز واقعی عرضه می‌شوند نمایش داده که در این صفحه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید صحبت‌های کارگردان بازی درمورد تأثیر DMC ساخته‌ی Ninja Theory روی بازی را اینجا مشاهده کنید.

Devil May Cry 5 در 17 اسفند 97 برای PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.