Menu

Capcom انتظارات بالایی از Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز شرکت Cpacom گزارش مالی نیمه اول 2018 خود را منتشر کرد و با وجود بسته شدن Capcom Vancouver و لغو شدن عنوانی که در دست ساخت داشتند باز هم شاهد رشد سود خالص این شرکت هستیم. بخش محتویات دیجیتالی Capcom رشد سالانه 70 درصدی داشتند و به دنبال موفقیت چندین عنوان در سال 2018 سود خالص شرکت به 6.8 میلیارد ین رسید. تمامی این موفقیت‌ها به انتظارات بالای شرکت Capcom از عناوین در دست ساخت Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 با بازه انتشار در اوایل 2019 خطم می‌شود.

اگرچه Devil May Cry در ماه مارس(اسفند) منتشر می‌شود اما همچنان در سال مالی 2018 قرار می‌گیرد. Capcom در حال حاضر سالی موفقیت آمیز داشته است و امید دارد که این سال موفق را با دو عرضه قوی و مورد انتظار به پایان برساند. Capcom همچنین تایید کرد که تمامی بازی‌های Mega Man X Legacy Collection 1+2، Monster Hunter Generation Ultimate، Street Fighter 30th Anniversary Collection و Monster Hunter: World به موفقیت بالایی دست پیدا کرده‌اند.

جالب است بدانید به لطف نسخه رایانه‌های شخصی، Monster Hunter: World فروش 10 میلیون نسخه‌ای را رده کرده و شرکت ژاپنی Capcom اعلام کرد به دلیل وجود "طرفداران پر شور و وفادار"، دو سری Street Fighter 30th Anniversary Collection و Mega Man X Legacy Collection 1+2 عملکرد موفقیت آمیزی را به نمایش گذاشتند. از طرف دیگر موفقیت Monster Hunter Generations Ultimate بر روی Nintendo Switch را مدیون محبوبیت بازی در برخی مناطق خاص هستیم.

همانطور که می‌دانید دو سری Devil May Cry و Resident Evil طرفداران بی‌شماری دارند و انتظار می‌رود با استقبال بسیار بالایی مواجه شوند. Capcom همچنین اعلام کرد که تا به الآن تمامی نمایش‌های دو بازی ذکر شده با واکنش‌های مثبت همراه بوده است. ما هم مطمئن هستیم که طرفداران پشت بازی‌‎های جدید را خالی نخواهند کرد.

Resident Evil 2 در تاریخ 26 ژانویه(5 بهمن) برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد در حالی که Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس(17 اسفند) برای پلتفرم‌های مشابه عرضه می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟