Menu

عنوان شوتر خطی Astebreed برای کنسول Nintendo Switch معرفی شد

شرکت Playism با عرضۀ عنوان Astebreed، سبک‌ Bullet Hell و اکشن شوتر خطی را به کنسول Nintendo Switch می‌آورد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers، عنوان Astebreed که برای اولین‌بار در سال 2014 منتشر شد،‌ قرار است به کنسول Nintendo Switch هم بیاید. این بازی عنوانی است کاملاََ متفاوت نسبت به سایر عناوین شوتر و با استفاده از عناصر موجود در سایر عناوین سبک شوتر دو بعدی را بصورت آنی با بخش‌های شوتر خطی ترکیب و تجربه‌ای متفاوت را خلق می‌کند.

در Astebreed شما در نقش خلبان یک Mech (نوعی ربات در عناوین شرقی) به‌نام Crossbreed قرار می‌گیرید و راه خود را در جنگی بین کهکشانی باز می‌کنید. همانطور که می‌توانید در تریلر زیر مشاهده کنید، چیزی که در هنگام مبارزه بطور مداوم دنباله روی شماست، موج عظیم و پیوسته انفجارهاست. گیمپلی بطور مداوم تغییر سبک می‌دهد تا در حین هدایت Mech خود از میان آتش دشمن، نبرد را باطراوت نگه دارد.

این بازی همچنبن از حالت Beginner's Mode برخوردار است که در آن به کسانی که با سبک Bullet Hell غریبه هستند، آموزش می‌دهد که چگونه به مقابله با حجم عظیمی از آتش دشمن مقابله کنند و بدین ترتیب، سابقۀ بد این سبک در آموزش دادن تازه‌وارد به این سبک را بهتر کند.

عنوان Astebreed در تاریخ پنجشنبه 17 آبان برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌گردد. کسانی که این عنوان را قبل از عرضه پیش‌خرید کنند، 10 درصد تخفیف دریافت می‌کنند. این عنوان هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.