Menu

Remedy: بازی Control روند سریع‌تری نسبت به Quantum Break دارد و باس‌های آن دیوانه کننده‌اند

هرچه به سال 2019 نزدیکتر می‌شویم، استودیوی Remedy اطلاعاتی بیشتری را از بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار خود یعنی Control به اشتراک می‌گذارد؛ این بازی قرار است در سال آینده برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود. مدتی پیش کارگردان این بازی، میکائیل کسورینن (Mikael Kasurinen) تائید کرده بود که Control شامل موارد بیهوده نمی‌شود و حتی ماموریت‌های جانبی بازی هم بامعنا و هیجان انگیز هستند. اکنون ما اطلاعات بیشتری از بازی داریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، در مصاحبه‌ی جدیدی که در شماره‌ی 155 مجله‌ی رسمی PlayStation منتشر شد، مدیر ارتباطات استودیوی Remedy، توماس پوها (Thomas Puha) اعلام کرد که عنوان Control یکی از مشکلات بزرگ ساخته‌ی پیشینشان یعنی Quantum Break را که مورد انتقاد طرفداران قرار گفته بود، یعنی روند آهسته و آرام پیشبرد بازی را در خود ندارد.

او در اینباره گفت: "ما بازی Quantum Break را بسیار مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم که روند آن بسیار آرام و آهسته و حساب شده بود، این روند در Control بسیار سریع‌تر خواهد بود."

پوها همچنین گفت که بازیکنان می‌توانند انتظار باس‌های دیوانه کننده‌ای را داشته باشند: "ما در موضوع باس‌ها بسیار دیوانه کننده کار کرده‌ایم. هنگامی که نسخه‌ی آزمایشی بازی را ساختیم، می‌دانستم که با بازخوردهای معمولی‌ای روبه رو می‌شویم، اما اکنون باید بگویم که باس‌های عظیم‌تر و حماسی‌‌تری نسبت به آنچه پیش از آن دیده‌اید، در بازی حضور دارند."

در نهایت هم پوها گفت که این توسعه دهندگان فنلاندی، تمرکز ویژه‌ای در بخش مبارزات شخصیت جسی که از قدرت دور جنبی (تلکینتیک) استفاده می‌کند، دارند. آن‌ها می‌خواهند تا مبارزه‌ با استفاده از قدرت‌های ویژه، به اندازه مبارزه با اسلحه در بازی تاثیرگذار باشد.

او در اینباره گفت: "ما واقعا می‌خواستیم تا خودمان را به چالش بکشیم. خواسته‌ی ما این است که قدرت‌های ویژه در بازی واقعا تاثیرگذار باشد و استفاده از آن‌ها حس خوبی به بازیکن بدهد. این‌ها مواردی هستند که باعث می‌شوند تا بازی یک عنوان صرفا اکشن نباشد. کارهای زیادی بر روی این بخش انجام شده است. شما ممکن است از هر چیزی که در محیط بازی وجود دارد، استفاده کنید و ما هم باید آن را طوری طراحی کنیم تا پرتاب آن در حین مبارزه، همان حس فوق العاده‌ای که ما می‌خواهیم را در وجودتان ایجاد کند. مردم واقعا تیراندازی با تفنگ را دوست دارند، پس ما خود را وارد این چالش می‌کنیم تا بتوانیم کاری کنیم که استفاده از قابلیت‌های ویژه، همان حس قدرتمند بودن با تفنگ را ایجاد کند. ما هنوز هم بر روی این بخش کار می‌کنیم."

نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟