Menu

بنیان‌گذار Rockstar در رابطه با پنهان‌ کاری‌های معروف این شرکت صحبت می‌کند

دیروز بعد از یک مدت طولانی 8 ساله بازی مورد انتظار Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و ما را وارد بخش جدیدی از یک دنیای غرب وحشی کرد که اتفاقات قبل از نسخه پیشین را روایت می‌کند.

یکی از چیز‌هایی که Rockstar همچنان تغییرش نداده نحوه و رویه مخفی کاری در رابطه با تولید بازی‌هایش است. در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که سازندگان ما را با نحوه تولید عناوین مختلفشان آشنا می‌کند و برخی در قالب چند قسمت توضیح می‌دهند که بخش‌های مختلف یک بازی چگونه شکل می‌گیرند و به طور کلی با بازیکنان صحبت می‌کنند اما Rockstar شیوه‌ای کاملا متفاوت را در پیش می‌گیرد و تنها اطلاعات برخی از تکنولوژی‌های آن‌ها در زمان نزدیک به انتشار منتشر می‌شود. رونمایی از بازی‌ها، جزئیات و تریلرهای مختلف نیز با فاصله زمانی طولانی در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، یکی از دو بنیان‌گذار شرکت Rockstar، "دَن هَوسر"، در مصاحبه‌ای طولانی با مجله GQ توضیح داد که چرا روش‌های قدیمی و متفاوتی را در پیش می‌گیرند:

"من و سم در این مورد زیاد صحبت کردیم و عقیده داریم که بازی‌ها همچنان یک جادو هستند. انگار که توسط الف‌ها تولید شده‌اند. شما صفحه نمایش را روشن می‌کنید و با دنیایی کاملا متفاوت رو به رو خواهید شد. من فکر می‌کنم شما در صورتی چیزی با ارزش دریافت خواهید کرد که ندانید چگونه به وجود آمده است. اگرچه شاید احترام مردم نسبت به کاری که انجام می‌دهیم را از دست دهیم اما چیزی که خواهانش هستیم لذت مخاطب است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

ادامه صحبت‌های او به Red Dead Redemption 2 اختصاص دارد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

"شاید Red Dead Redemption 2 بی نقص نباشد اما مشکلات آن مانند لکه‌های بسیار کوچکی هستند که بر روی یک صورت بسیار زیبا قرار گرفته است. باید یادآوری کنم که این دنیا برای به وجود آوردن کمال تولید نشده است. هر جنبه بازی شما را در نقش یک خلافکاری قرار می‌دهد که با گروه خود در آمریکا رها شده و در حرکت است. او باید از دست قانون فرار کند تا پول کافی را برای پنهان شدن همیشگی فراهم آورد. این یک داستان حماسی، به یاد ماندنی و جذاب است که ژانر دنیای‌باز را مخصوصا در تعامل با محیط به سطح بالایی می‌ رساند. جمعی از شخصیت‌های فراموش نشدنی و محتویاتی با کیفیت بالا که مدت زیادی شما را سرگرم خواهند کرد."

نظر شما در مورد سخنان هَوسر چیست؟