Menu

Capcom در سال 2019 عناوین Resident Evil ،Resident Evil 4 و Resident Evil 0 را به Switch خواهد آورد

امروز شرکت Capcom به طور رسمی اعلام کرد برخی از عناوین کلاسیک سری Resident Evil را سال آینده به Nintendo Switch خواهد آورد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Capcom در توییتر رسمی خود ذکر کرد که Resident Evil 4،Resident Evil و Resident Evil 0 برای پلتفرم Switch منتشر خواهند شد. به غیر از این دیگر اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگرفت و حتی تاریخ عرضه دقیقی هم نداریم اما اعلام شد که به زودی جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

توییت منتشر شده از این قرار است:

"Capcom چندین بازی مورد علاقه طرفداران را به Nintendo Switch خواهد آورد! Resident Evil، Resident Evil 4 و Resident Evil 0 در سال 2019 برای Nintendo Switch منتشر خواهند شد. اطلاعات بیشتری در راه است!"

اگر به دقت به موضوع فکر کنید متوجه خواهید شد که چنین خبری چندان دور از ذهن هم نیست و عناوین کلاسیک Resident Evil کاملا مناسب Switch هستند، مخصوصا عنوان Resident Evil 4 که با سخت افزار قدیمی Nintendo ناآشنا نیست. انتظار داریم Capcom نسخه‌های HD و نسل حاضری عناوین ذکر شده را برای Nintendo Switch عرضه کند.

به طور حتم سوالات زیادی در ذهن طرفداران وجود دارد که به زودی Capcom به آن‌ها پاسخ خواهد داد. آیا به زودی باید شاهد نسخه‌های بیشتری از Resident Evil بر روی Switch باشیم؟