Menu

تیم سازنده Cyberpunk 2077 در مورد ماموریت‌های اصلی، جانبی و پلیس‌ها صحبت می‌کند

بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با عنوان اول شخص نقش آفرینی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شنیده‌ایم، باید منتظر یک دنیای بزرگ و غنی باشیم که به غیر از جزئیات، ماموریت‌های گوناگون و فعالیت‌های مختلف درست همانند سری Witcher شاهد روایت‌های شاخه‌ای مختلفی باشیم که تجربه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند.

عنوان Cyberpunk 2077 به شکل‌های گوناگونی نسبت به سایر بازی‌های CD Projekt متفاوت خواهد بود، حتی تغییر و تحول زاویه دید معمول سوم شخص که در عناوین استودیو دیده می‌شد به زاویه اول شخص تغیری بسیار جذاب و بزرگی به حساب می‌آید. شهر Night City و محیط بازی سوالات مختلفی را برای طرفداران به وجود آورده است چرا که دقیقا نمی‌دانیم توانایی انجام چه فعالیت‌هایی را خواهیم داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش طراح مرحله بازی، "مایلز توست"، در مصاحبه‌ای با GamingBolt جزئیات بیشتری در رابطه با بازی نقش آفرینی دنیای باز Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشت. همانطور که می‌دانید ماموریت‌های جانبی و اصلی با هم در ارتباط خواهند بود و از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند. توست در این باره توضیح داد:

"ماموریت‌های جانبی فرصت بسیاری خوبی هستند تا داستان‌های متفاوت و مختلفی را از دنیای سایبرپانکی به مخاطب منتقل کنیم. اگرچه این ماموریت‌ها جزو داستان اصلی به حساب نمی‌آیند اما در یک دنیای سایبرپانکی به یکدیگر متصل خواهند بود و از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند. بنابراین تمامی ماموریت‌ها در هم آمیخته شده‌اند. بله، ماموریت‌های جانبی بر روی داستان بازی تاثیر می‌گذارند."

اما پلیس‌ها در این داستان چه نقشی دارند؟ خب Night City بهشت نیست، یک دیوانه‌خانه است که توسط مواد مخدر، جرم و جنایت و خوشگذرانی‌های غیر معمول اداره می‌شود. شما باید سرسخت باشید تا در این دنیا زنده بمانید، پس انتظار نداشته باشید که پلیس‌ها یک الگو باشند.

توست در رابطه با نقش پلیس در داستان گفت:

"این برای ما مهم است که بازیکن احساس کند که خود عضو و قسمتی از دنیای بازی است، پس دنیای بازی نیز باید به وجود شما واکنش نشان دهد. پلیس‌ Night City به کسانی که خط قرمز را رد کنند آسان نخواهد گرفت. ایمپلنت‌های سایبری و سلاح‌های فوق پیشرفته آن‌ها باعث می‌شود غیر قابل انعطاف و خطرناک باشند."

نظر شما در این باره چیست؟