Menu

Red Dead Redemption 2 یک “پچ روز اول عرضه” دریافت خواهد کرد

دیگر چیزی تا عرضه عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 نمانده است و همانطور که می‌دانید بازی از همه نظر عظمت دارد چه در مورد نقشه و چه از نظر اندازه فایل‌ها. اگرچه ساخت و توسعه برخی بازی‌ها حتی پس از گلد شدن و عرضه به اتمام نمی‌رسد و سازندگان به وظیفه پولیش کردن و اصلاح محصول خود ادامه می‌دهند و البته هر چه بازی بزرگ‌تر باشد با پچ‌های بیشتر و حجیم‌تری رو به رو هستیم. "پچ روز اول عرضه" آخرین باگ‌های ظاهر شده را حل می‌کند و در برخی اوقات بازی را به سطح بهتری می‌رساند.

حتما موضوع عرضه پچ روز اول برای شما شگفتی آور نیست چرا که به طور حتم بازی بزرگ و پر جزئیاتی مانند Red Dead Redemption 2 باگ‌ها و مشکلات ریز و درشتی خواهد داشت که تنها راه حلش پچ‌های متعدد می‌باشد. Rockstar در پست جدیدی در وبسایت رسمی خود تایید کرد که Red Dead Redemption 2 یک پچ روز اول عرضه دریافت خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، در این بیانیه آمده است:

"همانطور که می‌دانید برای عنوانی با چنین مقیاس و عظمتی به روز رسانی‌های دانلودی معمول و خارج از انتظار نیست. برخی از مشکلات و باگ‌ها در دقیقه آخر رفع شدند که با به روز رسانی حل خواهند شد تا بهترین تجربه ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد. ما شدیدا دانلود این پچ را به شما توصیه میکنیم."

اندازه این به روز رسانی مشخص نشده است اما پیشنهاد می‌کنیم حالت Auto-Update را انتخاب کنید تا وقتی بازی در دسترس قرار گرفت وقتتان صرف دانلود به روز رسانی نشود.

به تازگی یک گیمپلی 24 ثانیه‌ای از بازی لو رفته است که می‌توانید از اینجا آن را مشاهده کنید.

Red Dead Redemption 2 جمعه برای Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟