Menu

نقشه کامل بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

Red Dead Redemption 2، آخرین ساخته Rockstar، تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد. از همین رو راهنمای رسمی بازی نیز در اختیار عده ای قرار گرفته و آن‌ها نیز تصاویری و اطلاعاتی از نقشه بازی منتشر کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، با کنار هم قراردادن تصاویر منتشرشده می‌توانیم تصور بهتری از اندازه کلی نقشه این بازی به دست آوریم. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، تقریبا تمامی نقشه Red Dead Redemption به جز مکزیک، در نسخه دوم بازی نیز قرار دارند. بسیاری از مکان‌های Red Dead Redemption نظیر Macfarlane’s Ranch ،Blackwater ، Tumbleweedو Fort Mercer در این تصویر قابل رویت هستند. با توجه به اینکه وقایع Red Dead Redemption 2 قبل از نسخه اول رخ می‌دهد، به احتمال بسیار زیاد این مکان‌ها همانند نسخه قبلی نیستند و متقاوت خواهند بود.

چند روز پیش، نسخه PC این بازی در یکی از خرده‌فروشی‌ها قرار گرفت ولی پس از مدتی مشخص شد که این اتفاق تنها از روی حدس و گمان بوده و هنوز تا تایید رسمی Rockstar هیچ چیزی در رابطه با انتشار یا عدم انتشار Red Dead Redemption 2 برروی PC مشخص نیست.

Red Dead Redemption 2 جمعه 4 آبان برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.