Menu

دیوید هیتر: Metal Gear Solid جدیدی درحال توسعه نیست

در چند روز گذشته به دلیل توییت‌هایی که بین آقای "رابین اتکین دَونز" (صداپیشه‌ نقش Kazuhira Miller) و "دیوید هیتر" (صدا پیشه‌ نقش Snake) رد و بدل شد، گمانه‌‌زنی‌ها مبنی بر معرفی قریب الوقوع نسخه‌ای جدید از سری بازی Metal Gear Solid قوت گرفت. اما با توجه به اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که این عنوان در دست توسعه قرار ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، در روز گذشته آقای "هیتر" و "دَونز" به‌طور مشترک در یک پخش زنده (livestream) حضور یافتند و قول دادند که به تمام سوالات هواداران پاسخ دهند و همانطور که حدس می‌زنید بسیاری از سوالات مربوط به Metal Gear Solid و آینده‌ی این سری بود. در پاسخ به یکی از سوالات، "دَونز" و "هیتر" راجع به تجربه کار بر روی نسخه‌های قبلی سری صحبت کردند و اعلام کردند که فعلا بازی در دست ساخت نیست اما با این حال امید دارند که در نهایت چیزی در آینده معرفی شود.

"هیتر" گفت "‌آیا ما دلمان برای کار کردن روی این سری تنگ شده است؟ بله. من بر روی عناوین زیادی کار کردم اما بازی در نقش Snake یکی از بهترین شغل‌هایی بود که داشته‌ام. وارد شدن به یک بازی Metal Gear جدید و همکاری با آن بازیگران فوق‌العاده و "کریس زیمرمن" سرپرست بخش صدا‌پیشگی انگلیسی، همیشه نوعی ماجراجویی است. پس بله. من دلم برای سری بسیار تنگ شده است."

"دَونز" افزود: " بله من هم دوست دارم در یک عنوان، هر عنوانی، با تو (هیتر) دوباره همکاری کنم. هیچوقت مشخص نیست در آینده چه اتفاقی می‌افتد… ما می‌خواهیم قضیه را روشن کنیم، متاسفانه هیچ چیزی در دست ساخت نمی‌باشد. ما فقط می‌خواهیم این مسئله شفاف باشد. ولی برای من به شخصه دیدن این تعداد زیاد توییت از افراد و دیدن اینکه به چیز‌های دیگر نیز علاقمندند بسیار هیجان‌انگیز است. و بدیهی است [اگر موقیعتی وجود داشته باشد] من نیز به آن علاقمند خواهم بود"

"هیتر" در ادامه گفت : "‌امیدواریم چیز جدیدی درآینده معرفی شود. من مطمئن نیستم "رابین" چه مقدار تجربه در توییت کردن برای هواداران سری Metal Gear دارد اما من به اندازه‌ی کافی این تجربه را دارم. و وقتی که او اولین پیام را برای من فرستاد من پیش خود گفتم "اوه نه، الان سروصدای آن‌ها [هوادران] بلند می‌شود." من از اینکه در باره‌ی بازی جدید باعث ایجاد تصورات غلط شدیم معذرت خواهی می‌کنم. من عاشق این هستم که نسخه جدید ساخته شود اما باید ببینیم تصمیم کونامی چه خواهد بود چون آن‌ها صاحب حقوق این بازی هستند."

آن طور که به نظر می‌رسد به این زود‌ی‌ها شاهد معرفی نسخه جدید از سری Metal Gear نخواهیم بود. نظر شما در این باره چیست؟