Menu

Fallout 76 بیش از 150 ساعت محتویات جانبی خواهد داشت

برخی طرفداران به دلیل وجود ساختارهای آنلاین در Fallout 76 کنجکاو هستند که بدانند چنین عنوانی چند ساعت آن‌ها را سرگرم خواهند کرد و چه محتویاتی در انتظارشان است. بر اساس اطلاعاتی که پیدا کردیم، بازیکنان برای مدت زیادی سرگرم خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، بازی بیش از 150 ساعت محتویات جانبی خواهد داشت و این مدت تنها به زمان لانچ اختصاص دارد. حال موارد و محتویات اضافه‌ای را که برای سالیان بعد از عرضه در نظر گرفته شده است در ذهن خود تجسم کنید، متوجه خواهید شد که با بازی بزرگی طرف هستید. تازه ماموریت‌های اصلی را هم جداگانه حساب کنید.

به نظر می‌رسد این گیمپلی طولانی به تکراری و یا خسته کننده شدن منجر شود اما "جف کاردینر" در گفت و گویی با OXM توضیح داد که گیمپلی به نقطه‌ای پر از هرج و مرج نخواهد رسید:

"یادتان باشد که این یک بازی بقاء است. بنابراین ما در مراحل اولیه تست متوجه شدیم که مردم می‌گویند، کارکتر او تا سه ساعت دیگر محل را ترک خواهد کرد پس من از تمامی مهمات و Stimpaksهای خود استفاده خواهم کرد اما وقتی بازی عرضه شود و همه چیز واقعی‌تر شود شما تصمیمات متفاوت‌تری خواهید گرفت. مثلا آیا من از Fatman Shell خود برای کشتن او استفاده کنم یا آن را برای Scorch Beast نگه دارم چون ساعت‌ها طول کشید تا این آیتم را بدست آورم. شما تصمیمات متفاوتی خواهید گرفت وقی کارکترتان واقعی باشد."

کارگردان توسعه،"کریس مایر" توضیح داد که داستان سطح جدیدی از هیجان را شامل می‌شود و دلیل این هیجان آن است که شما در طول بازی باید مراقب همه چیز باشید و همیشه برای حمله دشمنان آمادگی داشته باشید.

او در این باره گفت:

"شما 30 ساعت یا 300 ساعت بازی را تجربه خواهید کرد، بعضی وقت‌ها در قالب یک گروه پیش می‌ورید، برخی اوقات بر روی فعالیت‌های جانبی تمرکز می‌کنید و شاید زمانی را صرف خود کنید و تک نفره بازی کنید. زمانی که تنها هستید وقت خود را صرف خواندن مانیتورها، گوش دادن هولوتیپ‌ها و رمان‌ها خواهید کرد که شما را به عمق داستان خواهد برد. دیگر خبری از صفحه Pause نیست بنابراین باید زمان خواندن نیز مراقب باشید چرا که ممکن است یک بازیکن یا یک هیولا از پشت به شما حمله کند و شما را زنده زنده بخورد. هر چه بیشتر مراحل تست را گذراندیم متوجه شدیم که باید دنیای بازی را متروک و بی کس خلق کنیم."

نظر شما در این باره چیست؟