Menu

جید ریموند شرکت EA را ترک کرد

به گزارش پردیس گیم، شرکت Electronic Arts امروز دچار یک دگرگونی بزرگی در یکی از استودیوهای مونترالی خود شد و جید ریموند، موسس استودیوی Motive این شرکت را ترک کرد.

همچنین سامانتا رایان که مسئول مدیریت بخش موبایل شرکت EA، Maxis و BioWare studios هم اکنون سرپرستی استودیوی Motive را هم برعهده دارد.

جید ریموند چند سال پیش به شرکت EA پیوست. او سابقه‌ی درخشانی در توسعه‌ی بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed، Watch Dogs و سری Tom Clancy’s Splinter Cell داشته است. او قبل از ترک EA در حال ساخت یک بازی معرفی نشده بر اساس سری Star Wars بود. تنها فعالیت بزرگ او در این چند ساله، همکاری در ساخت عنوان Star Wars: Battlefront II که در سال گذشته منتشر شد و چندین میلیون نسخه فروش داشت؛ اما این بازی به شدت با واکنش‌های منفی‌ای به دلیل لوت باکس‌ها رو به رو شد.

لورا میلی، رئیس بخش جهانی نشر در شرکت EA هم اکنون در پی جذب بازیسازان خلاق جدیدی است تا بر روی بازی‌های جدیدی کار کنند. او در نظر دارد تا تیم‌های جدیدی را تشکیل دهد تا محتوای بهتری تولید شود.

ترک جید ریموند قطعا یک اتفاق بزرگ است و به همین مناسبت تعدادی از اعضای شرکت EA همچون جان روزبرگ که رئیس بخش ارتباطات این شرکت می‌باشد، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. روزبرگ از ریموند به خاطر فعالیت‌هایش تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما در اینباره چیست؟