Menu

سونی به سختی بر روی اصلاح Death Stranding ،The Last of Us 2 و بازی‌های دیگر خود کار می‌کند

حتی با عرضه عناوین بزرگی مانند God of War و Spider-Man، سونی همچنان بازی‌های انحصاری بزرگی برای دارندگان PS4 در دست ساخت دارد. ما چندی پیش متوجه شدیم که Days Gone با تاخیر دو ماهه مواجه شده است تا وقت بیشتری برای پولیش و اصلاحات به آن اختصاص داده شود. از طرف دیگر تاریخ عرضه عنوان کوچک Concrete Genie نیز مشخص شد.

اما عناوینی مانند The Last of Us 2، Death Stranding و Ghost of Tsushima در چه وضعیتی قرار دارند؟ خب در به روز رسانی جدید بلاگ پلی‌استیشن به این سوال پاسخ داده شده است. سونی تایید کرد که آن‌ها بر روی پولیش و اصلاحات عناوین ذکر شده کار می‌کنند و هنوز نمی‌توانند تاریخ عرضه رسمی را در مورد عناوین ذکر شده اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، سونی در بیانیه مذکور گفت:

"ما می‌دانیم که بسیاری از شما منتظر عناوینی مانند Blood & Truth،Death Stranding،Ghost of Tsushima،The Last of Us 2 و بتای Dreams هستید. استودیوهای ما به سختی بر روی اصلاحات و پولیش این عناوین جذاب کار میکنند اما هنوز برای اشتراک تاریخ عرضه تقریبی آماده نیستند. وقتی این خبر برای ما در دسترس قرار گیرد شما طرفداران نیز متوجه خواهید شد."

نکته جالب آن است که تیم سونی بر روی کلمه "پولیش کردن" تاکید دارد که می‌تواند به معنای به پایان رسیدن مباحث سنگین توسعه عناوین ذکر شده اشاره کند.

تیم Media Molecule در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که در نظر دارد هر طور که شده بتای بازی Dreams را در سال جاری منتشر کند، از طرف دیگر شایعات عرضه The Last of Us 2 را برای سال 2019 منطقی می‌دانند. هیچ چیز در رابطه با Death Stranding مشخص نیست، شاید در مراسم The Game Awards 2018 تاریخ انتشار برخی از این بازی‌ها مشخص شود.

نظر شما در این باره چیست؟