Menu

سایت شمارش معکوس شرکت SNK معرفی بازی جدیدی را قبل از Tokyo Game Show نشان می‌دهد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، یک وب‌سایت مرموز از سمت کارکنان SNK ایجاد شده است. اگر وارد سایت شوید، واضح است که عنوانی جدید از استودیو را نشان می‌دهد. شمارش معکوس چند روز دیگر در 19 شهریور به اتمام می‌رسد. جمله‌ی انتهایی پایین شمارش معکوس نوشته "طلوعی تازه از راه می‌رسد."

اینکه این عنوان ممکن است چه چیزی باشد را هیچ‌کس نمی‌داند. این استودیو سری بازی‌های به یاد ماندنی بسیاری در دستان خود دارد. مطمئن هستیم که طرفداران تمام طول هفته به حدس زدن اینکه ممکن است چه چیزی باشد خواهند پرداخت.

احتمالاً تصادفی نیست که معرفی درست چند روز قبل از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show انجام می‌شود. سال‌های پیش در 2015، این استودیو The King of Fighters XIV را پیش از این رویداد معرفی کرد. هیجان‌زده نشدن در حالی که Tokyo Game Show نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود کار سختی است.

اگر اخبار مربوط با SNK را از دست داده‌اید، می‌توانید برخی بازی‌ها که به عنوان DLC رایگان در کلکسیون چهلمین سالگرد SNK قرار دارند اینجا مشاهده کنید. همچنین، شخصیتی مهمان قرار است در بازی فایتینگ استودیو به نام SNK Heroines: Tag Team Frenzy حضور داشته باشد.

اطمینان حاصل می‌کنیم که هرچیزی که قرار است معرفی شود به محض اتفاق افتادن در سایت قرار دهیم، پس طی چند روز آینده با ما همراه باشید.