Menu

Call of Duty: Black Ops 4 در هفته‌ی اول عرضه بیش از 500 میلیون دلار فروش داشت

شرکت Activision امروز میزان فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در سه روز اول عرضه این عنوان منتشر کرد و همانطور که حدس می‌زنید Black Ops 4 شروعی طوفانی داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Activision اعلام کرده است که در اولین آخر هفته پس از عرضه‌ی بازی این عنوان توانست بیش از نیم میلیارد دلار فروش داشته باشد. با اینکه این رقم فروش برای سری Call of Duty چیز جدیدی نیست، با این حال طول عمر این سری واقعا مبهوت کننده است. Activision همچنین اعلام کرد که تعداد بازیکنان در Black Ops 4 افزایش داشته است و بیش از عناوینی چون Call of Duty: WWII و یا Call of Duty: Black Ops 3 می‌باشد. آقای "راب کاستیچ"‌ مدیر بخش Call of Duty در شرکت Activision بیانیه‌ زیر را درباره‌ی دیگر موفقیت‌های Black Ops 4 منتشر کرد:

"Black Ops 4 یک شروع موفقیت‌آمیز داشته است. تعداد بازیکنان ما و ساعت‌های بازی شده هر سال در حال افزایش است. تعداد بینندگانی که درTwitch داریم یک استاندارد جدید تعریف کرد و نشان داد که چه مقدار بازی‌ کردن و یا تماشای Blackout می‌تواند جذاب باشد. همچنین نتایج آخر هفته نیز بار دیگر Call of Duty را در بالاترین سطح سرگرمی قرار داده‌اند. فروش دیجیتالی ما نیز در همه‌ی پلتفرم‌ها رکورد زده و عملکرد کلی بازی قوی است. ما واقعا از موفقیت Black Ops 4 بسیار هیجان‌زده‌ایم. اما این فقط یک شروع می‌باشد و چیز‌های بیشتری در راه است."

به نظر می‌رسد که Call of Duty در سال 2018 نیز پرفروش‌ترین بازی سال شود. اما باید منتظر بود و دید بعد از عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 و Battlefield V این بازی چگونه عمل خواهد کرد.

Call of Duty: Black Ops 4 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox one منتشر شده است.

شما‌ می‌توانید نقد‌ها و نمرات این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.