Menu

Obsidian پیرامون موضوع ساخت Fallout جدید توسط آن‌ها اظهار نظر کرد

شاید بتوان استودیو Obsidian را مسئول ساخت محبوب‌ترین بازی سری Fallout یعنی New Vegas دانست، عنوانی که توانست نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. نویسندگی منسجم و قوی و ماموریت‌های معنادار و جذاب، این بازی را به بهترین نسخه سری Fallout از نگاه بسیاری از طرفداران تبدیل می‌کند. بهترین بودن این نسخه منطقی به نظر می‌رسد چرا که سازندگان آن همان اعضای استودیو Black Isle Studios هستند که بر روی نسخه اول و دوم Fallout نیز کار کرده‌اند.

طرفداران سری همیشه امید داشتند که Bethesda نسخه جدید سری Fallout را به Obsidian واگذار کند تا شاهد یک نقش آفرین جذاب باشیم اما سرانجام Fallout 4 معرفی شد که در نهایت نتوانست آن طور که از نظر طرفداران قدیمی شایسته است عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در هر حال این احتمال وجود دارد که دیگر هیچوقت شاهد بازی Fallout از سوی Obsidian نباشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شرکت Obsidian در جواب یکی از طرفداران در توییتر اعلام کرد که کار کردن بر روی بازی Fallout جدید توسط آن‌ها بعید به نظر می‌رسد و احتمال رخ دادن چنین موضوعی کم است. از طرف دیگر Bethesda تصمیم گرفت با Fallout 76 راهی جدید برای سری در نظر بگیرد و برای مدتی وارد ژانر عناوین چند نفره آنلاین شود که بطور حتم برای بسیاری از طرفداران قدیمی امری ناامید کننده به شمار می‌رود.

حتما می‌دانید که طبق گزارشات و شایعات اخیر مایکروسافت در صدد خریداری Obsidian می‌باشد و قطعا چنین امری بر روی برنامه‌ها و ساخت عناوین خاص از سوی Obsidian تاثیر می‌گذارد و احتمالا دیگر شاهد همکاری آن‌ها با Bethesda نخواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟