Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Soulcalibur VI؛ تجربه‌ای روان در گیم‌پلی همراه با مکانیک‌هایی جدید

Soulcalibur VI به زودی عرضه خواهد شد و از این رو منتقدها شروع به بررسی و نمره‌دادن به این عنوان کرده‌اند. این بازی دهمین نسخه از سریِ فایتینگ Soulcalibur بوده و فردا توسط Bandai Namco برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، مکانیک‌های گیم‌پلی در این نسخه اکثرا جدید هستند و مکانیک‌های مبارزه نیز کاملا تغییر کرده‌اند. این بازی فایتینگ، بیشتر بر مبنای مبارزه با استفاده از سلاح بوده و دارای چندین شخصیت مهمان از بازی‌‌های دیگر نظیر "گرالت" از سری The Witcher است. در ادامه با هم به مرور و بررسی بعضی از نقدهای بازی می‌پردازیم.

DulaShockers 95

بدون شک Soulcalibur VI یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ نسل هشتم است و حتی اگر علاقه‌ای به بازی‌های این سبک ندارید، باز هم ارزش تجربه‌کردن را دارد. با حالت‌های متنوع و غنی بخش تک‌نفره و یک گیم‌پلی‌ قدرت‌مند، Soulcalibur VI عنوانیست که من در سال‌های آینده هم آن را تجربه خواهم کرد.

Game Revolution 90

شخصا از توجهی که به بخش‌تک نفره بازی شده بسیار خوشم آمد؛ و به دلیل عمق داستان و مبارزات روان، Soulcalibur VI تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های من در بازی‌های فایتینگ شد.

IGN 89

علیرغم چندین مشکل کوچک،‌ روح و فلسفه Soulcalibur VI به قدری قوی است که آن را تبدیل به یکی از بهترین نسخه‌های این سری کرده است. مکانیک‌های جدید Reversal Edge و Soul Charge در کنار دیگر مکانیک‌ها صدها ساعت مفرح از بخش تک‌نفره برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، Soulcalibur VI برای تمامی بازیکنان با هر مهارتی در سبک فایتینگ مناسب است.

God is a Geek 85

6 سال صبر برای اسن نسخه کاملا ارزشش را داشت. این عنوان یک بازی بی‌نظیری با سیستم مبارزاتی عمیق است. و مکانیک جدید Reversal Edge حتی آن را بهتر کرده است.

Metro GameCentral 80

بهترین نسخه از Soulcalibur در نسل‌های گذشته که از یک سیستم مبارزات عمیق و غنی بهره می‌برد. و با اینکه بخش تک‌نفره بهبود بسیاری یافته است، هنوز تا یک بخش کامل فاصله زیادی دارد.

DANDOM 60

روی کاغذ این بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسید. یک نسخه جدید از Soulcalibur با بیش از 20 شخصیت برروی نسل هشتم کنسول‌ها. ولی چیزی که تحویل گرفتیم تنها یک کپی از چیزهایی است که قبلا بازی کرده‌ایم.

Game Informer – فعلا بدون نمره

بعد از گذراندن چند ساعت در بخش‌ها تک‌نفره و حالت تمرینی برروی PS4، این عنوان فایتینگ و فانتزی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در ابتدا کمی نگران بودم که مکانیک جدید Reversal Edge سبب آسان‌شدن مبارزات و برهم زدن تعادل بازی شود ولی تاکنون این مکانیک کاملا خلاف انتظاراتم عمل کرده است. شاید در نگاه اول بازی زیاد عمیق به نظر نرسد ولی پس از مدتی متوجه می‌شوید که نمی‌توان بدون داشتن یک استراتژی به مبارزه پرداخت.

GameSpot – فعلا بدون نمره (نمره فعلی 80)

Soulcalibur VI عنوانیست که پیشنهاد دادن آن به بقیه آسان است. همانند بهترین بازی‌های این سبک، بازی هم برای تازه‌واردان و هم برای حرفه‌ای‌ها مناسب است. برای آن‌هایی که دنبال جند ساعت سرگرمی با دوستان‌شان هستند این بازی کاملا سرگرم‌کننده است؛ آن‌هایی که به دنبال حرفه‌ای شدن و به نوعی شخم‌زدن تمامی مکانیک‌ها و عمق بازی هستند نیز می‌توانند از بازی لذت ببرند. و حتی بهتر از این‌ها Soulcalibur VI برای آن‌هایی که می‌خواهند به تنهایی بازی کنند نیز یکی از بهترین متنوع‌ترین و پرمحتواترین تجربه‌های فایتینگ را ارائه می‌دهد.

Metacritic: 84

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.