Menu

باکس‌آرت ژاپنی Red Dead Redemption 2 نشان می‌دهد بازی در 2 دیسک عرضه خواهد شد + اطلاعاتی درباره زمان آغاز پیش دانلود بازی

همان‌طور که می‌دانید بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 نزدیک به 10 روز دیگر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. از این رو Rockstar از زمان آغاز پیش دانلود و هم‌چنین زمان انتشار لانچ تریلر بازی رونمایی کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، افرادی که Red Dead Redemption 2 را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند از جمعه ساعت 7:30 به وقت تهران به دانلود بازی پرداخته و در روز عرضه یعنی 4 آبان به تجربه آن بپردازند. هم‌چنین تریلر زمان عرضه بازی فردا ساعت 17:30 به وقت تهران منتشر خواهد شد که به محض انتشار آن را در پردیس‌گیم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اما جدا از این موضوع، به تازگی تصویر از باکس‌آرت ژاپنی بازی منتشرشده که نشان می‌دهد Red Dead Redemption 2 در 2 دیسک عرضه خواهد شد. با توجه به حجم بالای بازی، این موضوع چندان تعجب‌برانگیز نیست. البته با توجه به اینکه Rockstar تاکنون در این مورد صحبت نکرده، نمی‌توان 100 درصد در این مورد مطمئن بود.

شایان ذکر است کسانی که GTA Online را تجربه کرده‌اند، در بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 که تقریبا یک ماه پس از عرضه بازی و در ابتدا به صورت بتا منتشر خواهد شد، اسلحه‌ها و چیزهایی دیگر دریافت خواهند کرد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.