Menu

بهترین سایت برای فروش گیفت کارت

بهترین سایت برای فروش گیفت کارت و کارت‌های اعتباری چیست؟ امروزه با توجه به محدویت های ببین المللی و تحریم های ایران دسترسی ما به ابزارهای پرداخت بین المللی کمی سخت شده است. اما با یک جستجو در محیط اینترنت میتوانیم سایتهایی را پیدا کنیم که خدمات خوبی بدهند. بطور مثال خرید گیفت کارت، خرید ویزا کارت، کارت های بازی و خرید نرم افزار و …؛

امروزه خرید گیفت کارت به یک فرایند عادی در بین کاربران تبدیل شده است و از این گیفت کارت‌ها در پلتفرم های مختلفی استفاده میکنند.

در بخش نرم افزار و بازی های موبایلی می توانند از گیفت کارت های آیتونز، از گیفت کارت های گوگل و در بخش بازی های کنسولی هم میتوان از گیفت کارت پلی استیشن و یا ایکس باکس استفاده کنند.

در بخش موزیک هم گیفت کارت اسپاتیفای این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

حال سوال این هست که از کجا بتوانیم به تمام این محصولات و نیاز ها دسترسی داشته باشیم.

آیا مکان یا فروشگاهی در ایران وجود دارد بتوانیم تمام این محصولات را بررسی کنم!

ما در اینجا وبسایتی را معرفی میکنیم که از سال 1388 در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در این بخش به نقاط قوت و ضعف این وبسایت خواهیم پرداخت.

سایت توکاکی با آدرس www.tokakey.com یکی از قدیمی ترین سایتهای فروش گیفت کارت در ایران بوده است.

از محصولات ویژه این سایت می توان به انواع گیفت کارت و انواع ویزا کارت هم اشاره کرد.

شاید به جرات میتوان گفت تنها سایتی در ایران می باشد که ویزا کارت آمریکا را رقم های ریز به صورت ارسال در لحظه در اختیار کاربران قرار میدهد.

ثبت نام در این وبسایت به صورت پلکانی می باشد، یعنی با وریفای کردن هر بخش شما در سطح خاصی قرار میگیرید و تخفیف خاصی برای شما در نظر گرفته می شود.پس توصیه میکنیم برای برخورداری از تمام امکانات سطح کاربری خود را ارتقا دهید.

سایت توکاکی در چند بخش به صورت آنلاین و 24 ساعت ارایه سرویس میکند.

بخش اول در مورد فروش گیفت کارت است

اگر شما نیاز دارید استور آیتونز خود را شارژ کنید و از برنامه های غیر رایگان اپل استفاده کنید،باید حتما از این بخش گیفت کارت آیتونز را خریداری کنید. دقت کنید در بخش خرید گیفت کارت آیتونز ، 4 کشور یعنی گیفت کارت امریکا، گیفت کارت کانادا، گیفت کارت استرالیا و گیفت کارت انگلیس وجود دارد که با توجه به کشور مربوط به اپل آیدی خود آن را انتخاب و خرید می نمایید.

محصول بعدی مربوط به گوگل پلی می باشد که برای شارژ اکانت گوگل پلی خود باید این گیفت کارت گوگل پلی را خریداری نمایید.

اگر در سایت آمازون کتاب و یا خریدهایی که ارسال آن در بستر اینترنت می باشد دارید، حتما باید از گیفت کارت آمازون استفاده کنید. سایت توکاکی نیز در این بخش گیفت کارت آمازون را در اختیار شما قرار می دهد.

حتما برای شما اتفاق افتاده نیاز به دانلود موزیک با انواع کیفیت داشته باشید.برای این منظور نیز شما باید از نرم افزار اسپاتیفای استفاده کنید که این محصول نیز در سایت توکاکی با نام گیفت کارت اسپاتیفای در اختیار شما قرار گرفته است.

بخش دوم در مورد فروش کارت‌های بازی می‌باشد

زمانی که نیاز دارید بازی های کنسولی و یا کامپیوتری را به صورت دیجیتال خریداری کنید نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید. برای چنین پرداخت هایی شما باید از گیفت کارت همان کنسول استفاده کنید.

شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن بازی های مربوط به این کنسول را به راحتی خرید و دانلود نمایید و یا برای کنسول های ایکس باکس از گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت ایکس باکس لایو و برای کنسول نینتندو از گیفت کارت نینتندو و برای بازی های کامپیوتری هم از گیفت کارت استیم استفاده نمایید.

بخش سوم و بسیار عالی این سایت ویزا کارت مجازی می باشد.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در بسیاری از سایتهای خارجی نیاز داشتید که پرداخت دلاری انجام دهید ولی توانستید و مجبور شدید با چند برابر هزینه کردن همان سرویس را از سایتهای ایرانی خریداری کنید.خوب در این بخش توضیح در مورد این ویزا کارت ها ارایه میدهیم تا از این به بعد خود به تنهایی تمام خریدهای خارجی خود را انجام دهید.

در حال حاضر 3 نوع ویزا کارت در سایت Tokakey ارایه می شود. یک نوع ویزا کارت اروپا بوده که از کشور روسیه صادر می شود. خوشبختانه رقم های 1 تا 20 دلاری این ویزا کارت که بسیار پرکاربرد هم هست ،در این سایت در دسترس می باشد. شما وقتی سفارش را تکمیل میکنید تا 12 ساعت بعد به شما مشخصات ویزا کارت ر ارسال خواهند کرد.برای خرید این ویزا کارت مجازی اروپا میتوانید میتوانید اینجا کلیک کنید.

نوع دیگر ویزا کارت هم وجود دارد برای کسانی که نیاز دارند در سایتهای امریکایی خرید یا ثبت نام انجام دهند.اعتبار این ویزا کارت از 0.1 دلار شروع می شود و نکته جالب اینجاست که دارای حداقل 3-4 سال اعتبار می باشند. یعنی مناسب برای سایتهایی که برای ثبت نام هزینه ای دریافت میکنند.

در حال حاضر فقط سایت توکاکی صادر کننده ویزا کارت های آمریکایی در رقم های 0.1تا 20 دلاری در ایران می باشد.برای خرید این محصول نیز میتوانید به اینجا کلیک کنید.

نوع سوم ویزا کارت،ویزا کارت فیزیکی آمریکا معروف به وانیلا گیفت کارت می باشد.این ویزا کارت فیزیکی می باشد اما فقط اسکن کارت و مشخصات آن برای شما ارسال می شود.این ویزا کارت در ارقام 25 دلاری 50 دلاری 100 و 200 دلاری موجود می باشد.اطلاعات خرید این محصول نیز در لحظه ارسال می شود.

بخش بعدی مربوط به لایسنس آنتی ویروس می باشد.

با توجه به افزایش نرخ ارز شما بخواهید لایسنس آنتی ویروس نود 32 را تهیه کنید باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید.اما با شما عضویت در سایت و وریفای تمام مراحل مجوز خرید همان لایسنس را با قیمت بسیار کم خواهید داشت.شما با پرداخت یک چهارم قیمت واقعی به لایسنس اورجینال دسترسی پیدا خواهید کرد.

نقاط قوت:

  • دارای پنل تخفیف برای کاربران
  • اتوماتیک بودن تمامی مراحل تایید عضویت
  • سابقه زیاد در فروش گیفت کارت
  • دسترسی به تراکنش های خرید
  • دسترسی به آرشیو کدهای خریدازی شده
  • ارسال فاکتورها به ایمیل

نقاط ضعف:

  • فیلترهای مختلف در تایید کاربر