Menu

تمام محتویات داستانی اضافی Anthem رایگان خواهند بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مارک دارا به عنوان تهیه کننده اجرایی بازی Anthem، در طول یک پنل در همایش PAX East، توضیحاتی راجع به چگونگی اجرای سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای ارائه داد.

اول از همه او گفت که در Anthem خبری از لوت باکس‌ها نیست. وی افزود تعدادی آیتم‌های تزئینی را می‌توانید خریداری کنید اما این آیتم‌ها با واحد پول درون خود بازی هم قابل تهیه هستند. مارک دارا در ادامه در رابطه با محتویات داستانی اضافی صحبت کرد که تمام آن‌ها رایگان خواهند بود:

"ما نمی‌خواهیم مخاطبین را در بخش داستان‌سرایی تقسیم کنیم. ما می‌خواهیم همه افراد، یک داستان را همزمان با یکدیگر تجربه کنند بنابراین هیچ‌ یک از آن‌ها پشت محتوایی پولی قفل نخواهند شد."

با توجه به اینکه استودیوی BioWare می‌خواهد محتویات اضافه داستانی برای Anthem را طی یک روند منظم منتشر کند، پس این یک خبر خوب برای طرفداران است چراکه به‌نظر می‌رسد با ادامه این خدمات بعد از عرضه، می‌توان از چیزهای زیاد دیگری هم لذت برد.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین دموی این عنوان در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد که شما می‌توانید جزئیات آن و تریلر داستانی جدید بازی را در این بخش مشاهده کنید.