Menu

چرا Rockstar دیگر در بازی‌هایش از افراد معروف استفاده نمی‌کند؟ “دن هوسر”، بنیان‌گذار Rockstar توضیح می‌دهد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بازی Grand Theft Auto: Vice City دارای تیم بازیگری خوبی بود و بسیاری از آن‌ها به خاطر نقش‌های‌شان در فیلم‌های جنایی شناخته می‌شدند.

برای مثال "تامی ورستی"، پروتاگونیست بازی که صداپیشگی‌اش بر عهده "ری لیوتا" بود. و یا "برت رینولدز" که نقش ملاک مشکوک و بانفوذ، "ایوری کرینگتون" را برعهده داشت. حتی بازیگرانی نظیر "دنی دایر" و "دنی ترخو" نیز در این عنوان حضور داشتند.

از آن موقع Rockstar کم‌تر از بازیگران شناخته‌شده استفاده کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، "دن هوسر"، یکی از بنیان‌گذاران Rockstar می‌گوید که این اتفاق بدین دلیل است که بازیگران بزرگ اعتماد به نفس و غروری دارند که مانع روند توسعه بازی می‌شود. و هم‌چنین استفاده کردن از صداهایی که بازیکنان کمتر با آن‌ها آشنایی دارند، اثر بهتری دارد.

یک بار "هوسر" (که اهل بریتانیا است) در هنگان ساخت Vice City در حال کارگردانی صحنه‌ای با بازی "برت رینولدز"بوده است؛ این 2 کمی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و "رینولدز" در آخر فریاد می‌کشد که "این فرد بریتانیایی (با لحنی بد) رو از اینجا بیرون کنین."

"هوسر" در این مورد به Variety گفت: "من نمی‌خواهم پشت سر مرده صحبت کنم! ولی به خاظر غرور و اعتماد به نفس بالای بازیگران دیگر از آن‌ها استفاده نخواهیم کرد. هم‌چنین به نظرمان زمانی که از بازیگرانی حرفه‌ای که بازیکنان صدای‌شان را نمی‌شناسند استفاده کنیم، بازیکنان بیشتر در بازی غرق می‌شوند. "

باری دیگر "هوسر" در حال کارگردانی صحنه‌ای با بازی "چاک دی" در GTA: San Andreas بوده و بحث به جایی کشیده که "هوسر" مجبور شده برای پیش‌رفتن صحنه از کارگردان دیگری استفاده کند.

"به نظرم رپرها واقعا می‌خواهند کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. ما همیشه با ستاره‌های پاپ نیز رابطه‌ی خوبی داشته‌ایم؛ ولی هیچ‌وقت از هیچ‌کدام‌شان به صورت زیاد و قابل‌توجهی استفاده نکرده‌ایم."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.