Menu

گزارش: سازندگان Diablo 3 بر روی قابلیت کراس‌پلی کار می‎‌کنند

به دنبال تغییر نظر Sony در رابطه با قابلیت کراس‌پلی، حال بیشتر و بیشتر شاهد سازندگانی هستیم که کراس‌پلی را برای بازی‌های خود در پلتفرم‌های مختلف به ارمغان میاورند و بازیکنان را بیش از قبل به یکدیگر متصل می‌کنند. حال به نظر می‌رسد استودیو Blizzard می‌خواهد قابلیت مذکور را به بازی نقش آفرینی خود یعنی Diablo 3 بیاورد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Business Insider، گفته‌ها تایید می‌کند که آن‌ها(Blizzard) بر روی عملی کردن حمایت از کراس‌پلی در بازی Diablo 3 کار می‌کنند. اگرچه آن‌ها رسما چیزی را اعلام نکرده‌اند اما گزارشات به ما می‌گوید که تیم Blizzard با هر دو شرکت سونی و مایکروسافت کار می‌کند تا قابلیت کراس‌پلی را به Diablo 3 بیاورد. با توجه به گفته‌های اخیر Blizzard، مسئله اصلی زمان است وگرنه عملی شدن قضیه حتمی می‌باشد.

از آن‌جایی که این عنوان بازیکنان زیادی دارد و شامل عناصر نقش آفرینی چند نفره زیادی نیز می‌شود، به طور حتم قابلیت کراس‌پلی به جذاب‌تر شدن تجربه بازی کمک زیادی خواهد کرد و مکانیک‌های چند نفره را بهبود می‌بخشد. امید داریم شرکت Blizzard به زودی به طور رسم قابلیت کراس‌پلی را برای بازی Diablo 3 تایید کند.

نظر شما در این باره چیست؟