Menu

با توجه به نظرسنجی Nielsen، بازی Call of Duty: Black Ops IIII بالاتر از Red Dead Redemption 2 موردانتظارترین عنوان فصل تعطیلات است

به نظر می‌رسد نمی‌توان Call of Duty را به این راحتی شکست داد. اکثریت افراد گمان می‌کردند که Red Dead Redemption 2 بزرگ‌ترین بازی سال 2018 خواهد بود ولی براساس یک تحقیق و پرسش توسط افراد شرکت Nielsen به نظر می‌رسد موردانتظارترین بازی در فصل تعطیلات عنوان Black Ops IIII است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، شرکت Nielsen بیش از 6000 نفر را جهت اندازه‌گیری آگاهی، خریدهای اینترنتی و نظر کلی‌شان در مورد 82 بازی بزرگی که در بازه زمانی 1 سپتامبر تا 32 دسامبر عرضه می‌شوند، مورد بررسی قرار داده است. سپس با دادن امتیاز 90 تا 100 برای "بیش از حد مورد انتظار"، 80 تا 89 برای "بسیار مورد انتظار" و 70 تا 79 برای "بازی‌هایی که بیشتر از مقدار میانگین مورد انتظار هستند"، این عناوین را دسته‌بندی کرده است.

در میان بازی‌های تردپارتی، 2 بازی Call of Duty: Black Ops IIII و Red Dead Redemption 2 با داشتن امتیازهای 99 و 97 موردانتظارترین عناوین بوده‌اند. امتیار بازی‌های Fallout 76 ،Battlefield V و Assassin’s Creed Odyssey نیز به بالاتر از 90 بوذه و به ترتیب امتیاز‌های 94، 92 و 91 را بدست آورده‌اند. در سمت دیگر نیز 2 بازی Hitman 2 و Shadow of the Tomb Raider با امتیاز 71 در پایین لیست قرار دارند.

در میان انحصاری‌های کنسولی Spider-Man با امتیاز 100 موردانتظارترین عنوان بوده است. انحصاری‌های Nintendo یعنی Super Smash Bros. Ultimate و Super Mario Party با امتیاز 98 و Pokemon: Let’s Go با امتیاز 88 جزو موردانتظارترین بازی‌های Nintendo بوده‌اند. انحصاری بزرگ Microsoft یعنی Forza Horizon 4 نیز امتیاز 84 را دریافت کرده است.

البته بدون شک این آمار تنها یک پرسش و پاسخ و پیش‌بینی است و نمی‌توان آن را قطعی دانست. باید صبر کرد و دید که هرکدام از 2 بازی بعد از عرضه چه عملکردی خواهند داشت. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.