Menu

دانلود موسیقی متن بازی Marvel’s Spider-Man

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Marvel's Spider-Man اثر John Paesano در خدمت شما هستیم.

بازی Marvel's Spider-Man عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی خوشنام Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ هفتم سپتامبر 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. داستان این بازی کاملا اورجینال بوده و به جای تمرکز مجدد بر ریشه‌های سری، این بار 8 سال پس از تبدیل شدن پیتر پارکر به Spider-Man اتفاق می‌افتد و ماجراهای جدیدی را روایت می‌کند.

این بازی پس از عرضه به موفقیت شگفت انگیزی دست یافت و نه تنها نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و توسط منتقدان و بازیکنان ستایش شد، بلکه از لحاظ مالی نیز بسیار موفق عمل کرد و فقط در عرض سه روز، 3.3 میلیون نسخه از آن به فروش رفت تا رکوردهایی جدیدی در این زمینه را به جای بگذارد. انا با این حال و با وجود این که سیستم تار افکنی، گرافیک، موسیقی، داستان و گیم پلی بازی ستایش شد، انتقاداتی به مراحل جانبی، سکانس‌های مخفی کاری در نقش مری جین و مایلز مورالز و همچنین استفاده از آنتن‌های مخابراتی برای نمایش نقشه (یکی از روش‌های کلاسیک و به شدت مورد استفاده در عناوین کمپانی یوبی سافت!) وارد شد.

Marvel's Spider-Man Original Video Game Soundtrack

ناشر: Hollywood Records

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 11.50 دلار آمریکا + 2 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 27 قطعه + نسخه اصلی و ریمیکس قطعه آغازین Warbly Jets – Alive

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 20 دقیقه و 38 ثانیه + 09 دقیقه و 06 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: John Paesano

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 220.74 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Spider-Man (موسیقی پیشنهادی)

The Golden Age (موسیقی پیشنهادی)

Examine

City of Hope (موسیقی پیشنهادی)

Responsibility (موسیقی پیشنهادی)

Behind the Mask

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم