Menu

به‌روزرسانی شد: با نمرات و نقدهای بازی Call of Duty Black Ops IIII همراه باشید

جدیدترین نسخه از سری فرعی Black Ops بازی Call of Duty در ابتدا جنجال‌های زیادی در زمان عرضه به پا کرد. دیگر خبری از بخش داستانی سنتی نیست و در عوض، سازندگان می‌خواهند تمام تمرکز و بودجه خود را صرف بخش آنلاین و افزودن حالت بتل رویال کنند. حال وقت آن رسیده تا ببینیم آیا این تصمیمات درست بوده‌اند یا خیر. با ما همراه باشید.

در ادامه می‌توانید برخی از نمرات و نقدهای بازی Call of Duty: Black Ops IIII را مشاهده کنید. در صورت انتشار نمرات بیشتر، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

Game Informer: 95/100

"به دنبال هرچه که در یک بازی شوتر آنلاین باشید، بازی Black Ops IIII مجموعه‌ای از محتویات بسیار لذت‌بخش و تحسین بر انگیز را ارائه می‌دهد که شما را برای چیزهای بیشتر به سمت خود باز می‌گرداند."

PushSquare: 90/100

"همیشه افرادی خواهند بود که فقدان بخش تک‌نفره داستانی را سرکوب کنند، اما چیزی که Call of Duty: Black Ops IIII در تجربه چندنفره خود دارد، کمتر از فوق‌العاده نیست. به لطف برخی تغییرات و اضافات، بخش چندنفره سنتی در این نسخه از همیشه بهتر بوده و اکشن آن را به سطح کاملا جدیدی می‌برد و حالت کاملا جدید Blackout هم بهترین بتل رویالِ فعلی است. بالاتر از همه، بخش زامبی هم با مکانیک‌های فراوان برای سرگرمی تا انتها، تحسین ما را با خود به‌همراه دارد. به عنوان یک بسته، شما برای پیدا کردن عنوانی بهتر از Call of Duty: Black Ops IIII در بازار بازی‌های چندنفره، به مشکل خواهید خورد."

AusGamer: 90/100

"Call of Duty: Black Ops IIII یک سوپرایز خوشایند است. در حالی که بازی هیچ چیز بزرگی برای کسانی که منتظر یک بخش داستانی سنتی بودند ندارد، همه موارد دیگر به روشی بزرگ اصلاح و بازگو شده‌اند. BlackOut عالی است، بخش چندنفره سنتی به اندازه سال‌های اخیر خوب بوده و زامبی هم از همه لحاظ یک جنون است. جدا از برخی نگرانی‌های جزئی، این بهترین بسته از Call of Duty است که بعد از مدت بسیار طولانی تجربه کردم و فکر می‌کنم حذف بخش داستانی برای بتل رویال، ارزشش را داشت."

COGconnected: 87/100

"از یک چیز می‌توان مطمئن بود، Black Ops IIII به‌راحتی بهترین تجربه بخش چندنفره این فرانچایز را تا به امروز دارد. با نقشه‌های خوش‌ساخت بخش چندنفره، 3 تجربه زامبی که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند و داشتن بهترین بتل رویال شوتر برروی زمین، طرفداران Call of Duty باید از محتویات Black Ops IIII هیجان‌زده باشند. مطمئنا فقدان بخش داستانی سنتی تا حدودی ناامید کننده است و من احساس می‌کنم Activision برای کسب درآمد بسیار زیاد از Blackout در حال موقعیت‌گیری است. با این حال در نهایت، Black Ops IIII قطعی‌ترین و کامل‌ترین تجربه بخش چندنفره این فرانچایز محسوب می‌شود و قصد دارد سهم بزرگی از بازار PUBG و Fortnite را در دست بگیرد."

XGN: 85/100

"Black Ops IIII لذت‌بخش است و جرات تغییر را دارد. شاید بخش داستانی در این بازی نباشد، اما جایگزین آن به نام Blackout بسیار سرگرم‌کننده است. حتی اگر به بتل رویال علاقه ندارید، همچنان می‌توانید از بخش زامبی و حالت‌های چندنفره اصلاح شده آن لذت ببرید."

IGN Spain: 85/100

"شاهد بخش داستانی در این نسخه نیستیم اما اشک‌های ما با بخش فوق‌العاده Blackout یا بخش چندنفره گسترش‌یافته و گزینه‌های Co-Op بیشتر آن خشک می‌شوند. اگر شما هم از کسانی هستید که بخش تک‌نفره داستانی آن برای‌تان مهم نبود، پس با یک عنوان عالی از Call of Duty طرف هستید."

Meristation: 80/100

"Black Ops IIII از نظر بخش چند نفره، بهترین بازی Call of Duty است. حالت‌ها و گزینه‌های زیادی دارد و بخش بتل رویال آن به نام Blackout می‌تواند خود را در برابر غول‌هایی عظیم مثل PUBG و Fortnite نگه دارد اما به تعمیراتی اساسی از نظر گرافیکی نیازمند است."

JeuxActu: 80/100

"استودیوی Treyarch با Black Ops IIII مشخصا بزرگ‌ترین بازی جامعه‌گرای این سری را ساخته اما همچنان این عنوان حس یک کار بدون جاه‌طلبی را می‌دهد و به جای آن، به عناصر ثابت شده تکیه کرده است."

80/100 :Everyeye.it

"بسته Treyarch و حتی موارد اساسی آن بدون نقص نیستند اما در نهایت، طرح این نسخه از Black Ops کاملا قادر به راضی کردن اشتهای طرفداران جنگ است و ساعت‌ها سرگرمی و لذت را برای‌شان فراهم می‌کند."

Destructoid: 80/100

"Call of Duty: Black Ops IIII وارد عصر جدیدی از عناوین AAA شده است؛ عصری که همه استودیوها و شرکت‌های مالک آن‌ها سعی بر اجرای نوعی بتل رویال در پروژه خود دارند. موضوع این است که Activision این کار را به خوبی انجام داده و در عین حال بخش زامبی قوی و حالت چندنفره سنتی بسیار خوبی فراهم کرده است."

Gamespot: 80/100 (جدید)

"Black Ops IIII مشکل کمبود محتوا ندارد و حالت‌های اصلی آن اساسی و مهم هستند. بخش چندنفره، مکانیک‌های تاکتیکی بیشتری دارد و این‌طور هم نیست که شما را به زور وادار به انجام آن‌ها کند و تعادل خوبی را شامل می‌شود. بخش زامبی چندین نقشه عمیق و پر از رمز و راز برای کاوش دارد اما شخصیت‌های قدیمی آن بازگشت خوبی نداشته‌اند. در نهایت، Blackout توانسته Call of Duty را به یک مسیر کاملا جدید ببرد و طوری از هردو جنبه‌های بخش چندنفره و زامبی در بتل رویال استفاده می‌کند که به‌خوبی ایستادگی خواهد کرد."

The Daily Dot: 70/100 (جدید)

"عدم وجود یک انسجام و پیوستگی به Black Ops IIII آسیب می‌زند. بازی در هر یک از حالت‌ها پاداش‌های مخصوص خود را دارد اما در بلند مدت باعث می‌شود که حس کنید هیچ کار خاصی برای هدف مشخصی انجام نمی‌دهید. آزادسازی اسکین و بخش‌های مختلف در قسمت چندنفره بازی، تاثیری برروی سایر حالت‌ها ندارد. Blackout فقط به با مهارت‌ترین بازیکنانی که می‌توانند پیروزی به‌دست آورند پاداش می‌دهد و زامبی هم پر از گزینه‌های غیر عادی و فرعی است که فقط بازیکنان حرفه‌ای و هاردکور به سمت آن‌ها می‌روند."

Metacritic: میانگین امتیاز 85 از 50 نقد


Call of Duty: Black Ops IIII هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.