Menu

EA در حال بررسی شرایط ریمستر کردن سری Command & Conquer است

نام Command & Conquer برای گیمر‌های ایرانی نامی آشنا است، بسیاری از دوست‌داران سبک استراتژی ساعت‌های بسیاری را به تجربه این سری دوست‌داشتنی اختصاص داده‌اند و بسیاری نیز، مدتی طولانی است که در انتظار بازگشت این سری به جهان‌ بازی‌ها هستند. هر چند این اتفاق مدتی طولانی است که رخ نداده، اما به نظر می‌رسد باید سرانجام آماده غرق شدن دوباره در نبردهای تاکتیکال Command & Conquer باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech به نظر می‌رسد شرکت Electrinic Arts که در حال حاضر صاحب نام سری Command & Conquer محسوب می‌شود در حال بررسی شرایط برای ریمستر کردن این سری باشد. یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی شرکت EA که در ساخت دو نسخه از سری Command & Conquer نیز دخیل بوده در طی یک توییت اعلام کرده که شرکت EA از خواسته طرفداران برای بازگشت این سری آگاه است و هم‌اکنون در حال تحقیق برای عملی کردن این موضوع می‌باشد.

"همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، ما به تازگی عنوان Command & Conquer: Rivals را معرفی کردیم. یک بازی مخصوص گوشی‌های هوشمند که در جهان C&C قرار دارد. در طی این اقدام ما توانستیم صدای گروه زیادی از طرفداران را بشنویم که خواستار بازگشت این سری بر روی کامپیوترهای شخصی هستند. به عنوان طرفدار 20 ساله این سری، شخصا موافقت کامل خود را با این موضوع اعلام می‌کنم و باید به اطلاع‌تان برسانم که هم‌اکنون ما در نظر داریم عناوین کلاسیک در سری را به صورت ریمستر در اختیار شما قرار دهیم. در این بین نظرات و پیشنهادات شما می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی آینده این سری بگذارد، پس آن‌ها را با ما در میان بگذارید."

به نظر می‌رسد که EA به گونه‌ای در حال بررسی کردن تعداد طرفداران مشتاق این سری می‌باشد و انتشار ریمستر عناوین کلاسیک، راهی بسیار خوبی برای این شرکت حساب می‌شود تا در صورت عرضه نسخه‌ای جدید از این سری، میزان فروش احتمالی آن را محک بزند.

همان‌طور که در متن بالا خواندید، آخرین نسخه‌ای که در این سری منتشر خواهد شد Command & Conquer: Rivals نام خواهد داشت که منحصر به گوشی‌های هوشمند می‌شود. اما باید دید که پس از چندین سال سرانجام شاهد نسخه‌ای جدید برای PC خواهیم بود یا خیر. نظر شما در این رابطه چیست؟ تا چه حد خواستار ریمستر C&C های کلاسیک یا نسخه‌ای جدید هستید؟