Menu

Bioware درمورد چگونگی تاثیر Anthem بر روی دیگر عناوینی چون Dragon Age و Mass Effect توضیح می‌دهد

امروز طی یک مصاحبه در Pax West 2018، استودیوی Bioware درمورد چگونگی تاثیر عنوان Anthem بر روی دیگر بازی‌های آینده صحبت کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، تهیه کننده اجرایی Anthem، "مارک دارا"، درمورد اهمیت Fort Tarsis به عنوان یک هاب (hub) و اینکه در بازی‌های آینده مانند Dragon Age نیز چنین هاب‌های واکنش پذیر و عمیقی وجود خواهند داشت، صحبت کرد.

"یکی از چیزهایی که ما واقعا در Anthem به آن توجه کرده‌ایم، تمرکز زیاد بر روی Fort Tarsis می‌باشد. این نخستین محل بازی برای روایت یک داستان واکنش پذیر است. من فکر می‌کنم که در نهایت ما Fort Tarsis را بیشتر از هر هاب دیگری در بازی‌هایمان به تکامل رسانده‌ایم. اکنون Fort Tarsis یک فضای واکنش پذیر است که حس زندگی و زنده بودن بیشتری را به بازیکنان القا می‌کند. نظر من این است که این عمق در هاب‌های بازی است که Anthem را موفق می‌کند و تاثیر این چنین هاب‌هایی را در عناوین آینده مانند Dragon Age هم خواهیم دید."

تهیه کننده اصلی بازی یعنی "مایکل گمبل" اضافه کرد که عنصر بزرگ دیگر، ادامه روایت داستان بعد از عرضه می‌باشد.

"در Anthem، استودیوی Bioware این توانایی را دارد که روایت داستان‌های عالی چند سال پس از عرضه ادامه دهد که امیدواریم چنین اتفاقی برای سری بعدی عناوین Dragon Age و Mass Effect نیز رخ دهد."

عنوان Anthem در تاریخ 3 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.