Menu

تماشا کنید: اولین نمایش از گیم‌پلی Torchlight Frontiers

در جریان رویداد Gamescom 2018 بود که سومین قسمت از سری Torchlight به طرز سورپرایزکننده‌ای معرفی شد. این عنوان که Torchlight Frontiers نام دارد، یک نقش آفرینی اکشن با دنیایی اشتراکی است و توسط استودیو Echtra Games، که در سال 2016 توسط رهبر سابق Torchlight آقای Max Schafer بنیان گزاری شد، ساخته می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، بازی چندی پیش در رویدادی که در آلمان برگذار شد قابل بازی بود و می‌توانید ویدئو گیم‌پلی را در ادامه مشاهده کنید که توسط کاربر یوتوب ساکن انگلستان یعنی Havian آپلود شده است. Torchlight Frontiers مسلماً در اکشن لحظه به لحظه مشابه بقیه عناوین به نظر می‌آید، اگرچه ویژگی‌های جدید MMO مانند آن هنگامی که سال آینده برای PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه می‌شود می‌تواند طول عمر بیشتری داشته باشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

"Torchlight Frontiers جوهره‌ی اصلی سری بازی‌های Torchlight را با دنیای اشتراکی و ماندگاری که به شکلی پویا تولید می‌شود ترکیب می‌کند. به روش واقعی Torchlight، بازیکنان با دوستان و حیوانات خانگی اختصاصی خود هم تیمی می‌شوند تا در جهانی پر جنب و جوش گشت و گذار کنند، خرابه‌های باستانی تمدن‌های گمشده و سیاه‌چال‌هایی که با اموال و موجودات خطرناک پر شده‌اند را بیابند."