Menu

شایعه: Rockstar Games پروسه انتخاب بازیگران Bully 2 را آغاز کرده است

در شرایطی که همه توجه‌ها به عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 جلب است، به نظر می‌رسد که Rockstar Games به صورت مخفیانه کار بر روی پروژه بعدی خود را آغاز کرده است. اخیرا شایعه شده بود که Bully 2، عنوان بزرگ بعدی Rockstar پس از RDR2 است و شواهد جدید نشان می‌دهد که زمینه‌ها برای آغاز مراحل موشن کپچر و بازیگری این بازی در حال هموار شدن است.

بر اساس گزارش وبسایت Rockstar Intel، "یک استودیو بازی‌سازی بریتانیایی پیشگام" به تازگی یک کارگردان انتخاب بازیگر به نام جسیکا جفریز را برای پروژه جدید خود استخدام کرده است. با اینکه در این فراخوان بازیگری اشاره‌ای به نام Bully 2 نشده اما شواهد نشان می‌دهد که جفریز به دنبال "بازیگرانی نوجوان" و افرادی مسن برای ایفای نقش استادان دانشگاه است.

جزئیاتی از این پروژه که در فراخوان بازیگری قید شده: "خشونت خفیف و ناسزا در نقش بازیگر جوان وجود دارد. پروژه یک درام هیجان‌انگیز است و در تمامی صحنه‌های حضور بازیگر جوان موارد حساس وجود دارد."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، مراحل موشن کپچر این بازی در استودیو مشهور Pinewood واقع در لندن انجام می‌شود. صحنه‌هایی از بسیاری از فیلم‌های مطرح چون Star Wars: The Force Awakens و Goldfinger در همین استدیو ضبط شده است.

هر چند که این گزارش چیزی را تایید نمی‌کند و اما شکی نیست که جزئیات آن توجه‌ها را بیش از هر بازی دیگری به سمت دنباله عنوان جنجالی و موفق Bully، که پیش از این نیز شایعه ساخت آن منتشر شده بود، جلب می‌کند.

نظر شما چیست؟ استودیو بریتانیایی Rockstar North در پروژه بعدی خود به سراغ دنباله Bully می‌رود یا GTA VI و عنوانی دیگر؟