Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4،‌ بخش‌های مهم نقشه حالت Blackout را نشان می دهد

به تازگی تریلری جدیدی از Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شده است که در آن مدیر طراحی استودیوی Treyarch، دیوید واندرهار (David Vonderhaar) در مورد نقشه بتل رویال Blackout صحبت می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به علت ماهیت منحصر به فرد Blackout که در واقع بزرگ‌ترین نقشه در تاریخ Call of Duty است ، این حالت بتل رویال عناصری از گیم‌پلی را ارائه می‌کند که در گذشته در این سری دیده نشده‌اند. در این میان Verticality (عمودیت) ویژگی قابل توجه‌تری است، در نقشه Blackout ارتفاعات متنوع و ساختمان‌ها بلندی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از روی ‌آن‌ها به پایین پرده و پرواز کنند. همچنین وسایل نقلیه نیز این امکان را به باریکنان می‌دهند تا Blackout را به طریقی که می خواهند هدایت کنند.

بخش‌های مهم نقشه بازی شامل: جزیره Nuketown به عنوان خود بخش Nuketown و مناطق اطراف آن، یورش(Raid) و دژ (Stronghold) که در واقع نقطه مقابل یک دیگر هستند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که از بین این دو نقشه ذکر شده با سلاح تک تیر انداز به یک دیگر شلیک کنند و در نهایت بخش ساختمان که تا بالای آن باید با یک دیگر مبارزه کنید. هیچ یک از این ویژگی‌ها تا به حال در عناوین قبلی Call of Duty دیده نشده‌اند.

Blackout یک حالت بتل رویال در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 خواهد بود که در آن بیشتر از 80 بازیکن در یک نقشه که به اهستگی در حال متالاشی شدن است به مبارزه می‌پردازند تا در نهایت یک نفر از آن‌ها باقی بماند. بتای حالت Blackout از تاریخ از تاریخ 10 تا 17 سپتامبر به اجرا درآمد و با برخی تغییرات مواجه شد، همانند افزایش حداکثر تعداد بازیکنان و سرعت فشرده شدن نقشه بازی.

دانلود با کیفیت‌ SD|دانلود با یکیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر 1397 برای PlayStaion4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.