Menu

Assassin’s Creed Odyssey بهترین فروش هفته‌ی اول در میان نسخه‌های نسل هشتمی سری را به دست آورد

امروز شرکت Ubisoft با انتشار خبری اعلام کرد که عنوان Assassin’s Creed Odyssey علاوه بر دریافت واکنش‌های مثبت از سوی منتقدان، با بازخوردهای بسیار خوبی از لحاظ فروش روبه رو شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بر اساس تخمین و ارزیابی شرکت Ubisoft، عنوان Assassin’s Creed Odyssey توانسته است تا بهترین فروش را در تمام نسخه‌ی نسل هشتمی سری خود به دست آورد که رقم چشمگیری می‌باشد.

علاوه بر ژئوفوری ساردین (Geoffroy Sardin) رئیس بخش فروش و بازاریابی شرکت Ubisoft نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که همکاری در توسعه‌ی این بازی برای او افتخار بزرگی بوده و او انتظار دارد که حتی این بازی بتواند یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌های سری Assassin’s Creed باشد.

او اعلام کرد: "ما به خود افتخار می‌کنیم که با تیم توسعه دهنده‌ی بازی Assassin’s Creed Odyssey همکاری داشته‌ایم و توانسته‌ایم واکنش شگفت انگیز و مثبتی را از سوی منتقدان و بازیکنان به دست آوریم. بر اساس کیفیت این بازی و این واکنش‌های دلگرم کننده از سوی بازیکنان، ما انتظار داریم حتی این بازی بتوانید یکی از بهترین رقم‌های فروش را در تمام زمان حیات سری Assassin’s Creed با نام خود ثبت کند. عرضه‌ی این بازی تنها شروع یک سفر حماسی است. ما برنامه داریم تا محتوای قوی‌ای را برای این بازی منتشر کنیم تا بتوانیم بازیکنان را تا مدت زمان زیادی در جهان فوق العاده زیبای این بازی به جستجو و اکتشاف مشغول کنیم."

نظر شما چیست؟ آیا این بازی توانسته تا سری خود را به اوج برساند؟