Menu

رونمایی از نسل جدید مادربردهای سری Z390 توسط ایسوس در ایران

شب گذشته همزمان با معرفی رسمی چیپست Z390 توسط اینتل ، ایسوس، بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان، راس ساعت 19:31، از جدید ترین تولیدات خود در بازار کامپیوتر رضای تهران، در غرفه اختصاصی خود رونمایی کرد.

تیم مارکتینگ و توسعه بازار دفتر ایسوس، به عنوان نخستین برند تولید کننده سخت افزار کامپیوتر، شب گذشته، جدید ترین مادربردهای خود را در بین طرفداران، کاربران حرفه ای و جمعی از کسبه بازار کامپیوتر رضا، رونمایی کرد.

در ابتدا آقای سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس، با پرده برداری از پرچمداران جدید ایسوس، توضیحاتی را در مورد این سری از محصولات برای حاضرین ارائه کردند.

"… ایسوس با افتخار همزمان با همه کشورهای جهان، رأس ساعت 16:01 GMT رده بالاترین محصولات تولید شده ایسوس مبتنی بر چیپستZ390 را را در تهران عرضه کرد. برای این نسل ایسوس رده بالاترین قطعات تولید شده برای چیپست Z390 را در بین همه برندها تولید کرده که این باعث شده کاربران حرفه ای نهایت قدرت پردازنده جدید را بکار گیرند.

با شمارش معکوس هوادارانی که برای دیدن مادربرد های نسل جدید ایسوس به بازار کامپیوتری رضا آمده بودند ایسوس از جدیدترین نسل مادربرد های خود رونمایی کرد.ایسوس راس ساعت 19:31 به وقت تهران از مادربرد های ROG MAXIMUS XI FORMULA، ROG MAXIMUS XI EXTREME، ROG MAXIMUS XI Hero، ROG STRIX Z390-E GAMING و TUF Z390-Pro Gaming رونمایی کرد.

"… وی افزود: مادربرد های جدید ایسوس با استفاده از ویژگی AI Overclocking می توانند با سنجش سیلیکون قطعات و سیستم خنک سازی با کمترین ولتاژ بیشترین فرکانس را ارائه می کند که بدون آسیب رسیدن به سیستم مشکل اصلی بیشتر کاربران است، به عملکرد مطلوب برسند.

ROG MAXIMUS XI FORMULA اولین مادربردی بود که در مراسم دیروز معرفی شد آقای مسلمی توضیحاتی در مورد ساختار مادربرد و ویژگی های بارز آن که در برند های دیگر وجود ندارند ارائه کرد:

"… ویژگی جدیدی که در این مادربرد بهینه شده، استفاده از خنک کننده ویژه CROSSCHILL EK III است که یک خنک کننده اختصاصی برای مدار تغذیه است. در قسمت روی مادربرد با پوششی ویژه با نام ROG Armor پوشانیده شده که از نورپردازی AuraSync برخوردار است. همچنین یک LiveDash OLED نیز در وسط مادربرد تعبیه شده تا ویدئوهای دلخواهتان را در آن نمایش دهید… تمامی مادربردهای سری ROGدر این نسل با پنل از پیش نصب شده عرضه می شوند که علاوه بر زیبایی و اسمبل ساده تر، استحکام مادربرد افزایش یافته و هم اثرات تخلیه الکتریسیته ساکن نیز در این سری به طور کامل رفع می گردد… پشت مادربرد نیز با یک صفحه استحکام دهنده ویژه عرضه شده تا لفب مستحکمترین مادربرد سری Z390 به Formula ایسوس داده شود…"

ROG MAXIMUS XI EXTREME دومین مادربردی بود که توسط آقای مسلمی معرفی شد. وی درباره این محصول که قدرتمندترین مادربرد در مراسم دیشب اینگونه ادامه دادند:

"… قدرتمندترین مادربرد ارائه شده برای چیپست Z390 مادربرد ROG MAXIMUS XI EXTREME است که با یک نسل غیبت در سبد کالایROG، مجدداً مدل جدید آن عرضه شده، این مادربرد برای حرفه ای ها مانند یک ابزار همه چیز تمام است. از رابط شبکه بی سیم قدرتمند تا شبکه کابلی 5 گیگابیتی، انواع رابط های ارتباطی دیگر مانند USB 3.1 Gen 2 در این مادربرد به کار گرفته شده است. کارایی و قدرت سری Extremeبرای همه اثبات شده است که ایسوس در این سری نیز تمامی ابزار های مورد نیاز برای اورکلاکینگ حرفه ای را در این مادربرد وجود دارد. همچنین امکان نصب 4 درایو پرسرعت NVMe در این مادربرد وجود دارد که دو درایو M.2 می تواند در شکاف ویژه DIMM2 نصب شود…"

در ادامه نیز برای سری TUF Gaming، مادربرد TUF Z390-Pro Gaming در یک اسمبل با همکاری برندهای مشترک در پروژه TUF GAMING ALLIANCE بسته شده بود که به گفته ایشان، این پروژه موفق نشان از قدرت ایسوس و تعامل این برند با شرکای تجاری مورد اعتماد ایسوس است. این کیس علاوه بر مادربرد ذکر شده، از کارت گرافیک ROG STRIX NVIDIA RTX2080TI، کیس ، منبع تغذیه و خنک کنندهTUF GAMING از کولر مستر و رم های ویژه TUF GAMING از برند Geil بود که علاوه بر کارایی بسیار عالی، هارمونی جذابی با ظاهر نظامی برای کل سیستم به وجود آورده بود.

"… سری TUF GAMING علاوه بر دارا بودن دوام بسیار بالا و گواهی استاندارد نظامی، از قیمتی بسیار مناسب برای گیمرها عرضه شده تا همه بتوانند از داشتن یک مادربرد گیمینگ واقعی، با دوام بالا و با قیمتی بسیار عالی لذت ببرند…"

در انتها نیز مراسم با پرسش و پاسخ حاضرین و خبر موجود بودن مادربردهای جدید از امروز در کشور به پایان رسید.