Menu

قابلیت تغییر ID آنلاین در PlayStation Network رسما تایید شد + جزئیات

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت Sony Interactive Entertainment قرار است در اواخر ماه نوامبر امکان تغییر ID آنلاین در PlayStation Network را به صورت آزمایشی امتحان کرده و در اوایل 2019 این قابلیت را به صورت رسمی پیاده‌سازی کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، فاز بتای امکان تغییر ID آنلاین در PlayStation Network بخشی از PlayStation Preview Program خواهد بود و تنها برای برخی از افرادی که بعنوان آزمایش کننده بتاهای نرم افزارهای سیستمی PlayStation 4 پیش ثبت نام کرده باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

در فاز بتا کاربران هر بار که بخواهند می‌توانند ID آنلاین خود در PlayStation Network را تغییر دهند. تغییر ID برای اولین بار رایگان خواهد بود اما هر تغییری که پس از آن اعمال شود 9.99 دلار برای کاربران عادی و 4.99 دلار برای اعضای PlayStation Plus هزینه در بر خواهد داشت.

زمان تغییر ID آنلاین می‌توانید گزینه نمایش ID قبلی خود را نیز فعال کنید تا دوستانتان شما را راحت‌تر شناسایی کنند. بعد از نهایی‌سازی مراحل تغییر ID آنلاین دیگر هیچ تغییری را نمی‌توانید اعمال کنید.

تمامی عناوینی که پس از 1 آوریل 2019 برای PlayStation 4 عرضه شوند همانند بسیاری از عناوین پرطرفداری که تاکنون برای این کنسول عرضه شده است، با قابلیت تغییر ID در PlayStation Network سازگاری خواهند داشت. با این حال تضمینی بر پشتیبانی تمامی عناوین و برنامه‌های کاربردی PlayStation 4 ،PlayStation 3 و PS Vita از این امکان وجود ندارد، به همین جهت کاربران ممکن است بعضا در تجربه برخی عناوین خاص به مشکل یا ارور بر بخورند. در صورت رخ دادن چنین مشکلی، می‌توانید به صورت رایگان هر چند بار که بخواهید، به ID قبلی خود برگردید.

در زمان پیاده‌سازی رسمی قابلیت تغییر ID آنلاین در PlayStation Network، شرکت Sony لیست عناوین سازگار با این قابلیت که تا پیش از 1 آوریل 2018 عرضه شدند، را منتشر خواهد کرد.