Menu

عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد

استودیوی Ninja Theory در سال گذشته توانست با عرضه‌ی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice بر روی پلتفرم‌های PS4 و PC به موفقیت بزرگی برسد همچنین یکی از بزرگترین اتفاقات صنعت بازی‌های ویدئویی را رقم بزند. این عنوان با هدف یک بازی مستقل که به صورت AAA توسعه یافته، ساخته شد و مدتی بعد هم بر روی کنسول Xbox One عرضه شد. Hellblade: Senua’s Sacrifice به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، تنها به صورت دیجیتالی منتشر شد و نتیجه‌اش فروش بسیار عالی بیش از 1 میلیون واحد بود. اکنون اگر دلتان می‌خواهد این بازی را به طور فیزیکی در کلکسیون بازی‌هایتان داشته باشید، می‌توانید تا در تاریخ 4 دسامبر (13 آبان) این بازی را به طور فیزیکی خریداری کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، نسخه‌ی فیزیکی عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود و توسط شرکت 505 Games منتشر می‌شود. این شرکت همچنین وظیفه‌ی نشر عنوان مورد انتظار استودیوی Remady یعنی Control را نیز برعهده دارد.

البته شرکت Microsoft هم در انتشار فیزیکی این بازی همکاری خواهد داشت، زیرا که اگر یادتان باشد در جریان نمایشگاه E3 2018 اعلام شد که استودیوی Ninja Theor به همراه 4 استودیوی دیگر توسط این شرکت خریداری شده‌اند.