Menu

تهیه کننده Resident Evil: ممکن است نسخه‌های آینده سری تمرکز کم‌تری بر روی ترس داشته باشند، بازسازی نسخه دوم حس کلاسیک این عنوان را به خوبی القا می‌کند

سری Resident Evil بدون شک یکی از محبوب‌ترین سری‌های تاریخ بازی هاست که البته در دوران عمر خود تغییرات بسیاری را تجربه کرده، اولین نسخه‌های این سری بر اساس فرمول ترس ساخته می‌شدند و به دلیل دلهره‌آور بودن شهرت داشتند، اما پس از بزرگ‌تر شدن مجموعه و موفقیت‌های پی‌درپی، این سری بازی شکل‌و شمایلی تماما اکشن به خود گرفت که موجب نارضایتی برخی از طرفداران قدیمی آن بود. آخرین نسخه این سری، Residnet Evil 7، سرانجام این سری را به ریشه‌های اصیل ترسناک خود بازگرداند و هم‌اکنون نیز نسخه دوم این سری در حال بازسازی است تا طرفداران بتوانند میزان بیشری از ترس کلاسیک این سری را تجربه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech اکنون تهیه‌کننده فعلی این سری یعنی شخص "سویوشی کونادا" اعلام کرده است که طرفداران نباید انتظار داشته باشند تمامی نسخه‌های آینده نیز کاملا بر روی ترس تمرکز کنند. در طی یک مصاحبه به Polygon، کونادا گفت که هر دو فرمول اکشن و ترسناک این سری طرفداران مخصوص به خود را دارند و سازندگان نیز به دنبال راهی هستند که هر دوی این قشر را راضی نگه دارند.

"من فکر می‌کنم که هر دو فرمول اکشن و ترسناک این سری طرفداران منحصر به خود را دارند. ممکن است شما در زمان انتشار نسخه‌های 4 تا 6 شروع به تجربه این سری کرده باشید که طبیعتا بیشتر جنبه اکشن آن را خواهید دید، عده زیادی نیز از زمان نسخه‌های قدیمی‌تر به تجربه این عنوان پرداخته‌اند، عناوینی که بیشتر بر روی جنبه ترسناک این سری تمرکز داشتند.

حقیقت این است که در واقع این کارگردان هر نسخه است که انتخاب می‌کند بازی باید چگونه اتمسفر و ساختاری داشته باشد، اما در هر صورت، حتی عناوینی که شمایلی اکشن داسته‌اند نیز کاملا تهی از عنصر ترس نبوده‌اند، ترس یکی از ویژگی‌های بارز سری Resident Evil است و ما این را فراموش نکرده‌ایم. این سری آن‌قدر بزرگ است که نیاز به تمرکز تنها بر روی یک فرمول خاص ندارد، بنابراین نسخه‌های آینده ممکن است فرمولی متفاوت نسبت به نسخه هفتم را پیش بگیرند."

کونادا تایید کرد که زامبی‌های نسخه بازسازی شده، حس همان زامبی‌های نسخه اصلی را خواهند داشت:

"از زمان انتشار Resident Evil 2 زامبی‌ها به یکی از موجودات ثابت محصولات ترسناک تبدیل شده‌اند و می‌توان گفت دیگر آن حس ترسناک قدیمی را ندارند. بنابراین ما مجبور بودیم شمایل جدیدی به آن ها ببخشیم و همچنین قابلیت‌های‌شان را ارتقا دهیم. زامبی‌ها در Resident Evil 2 Remake دوباره شما را در ترس غرق خواهند کرد.

شما می‌توانید به بخش‌های مختلف بدن آن‌ها آسیب برسانید، برای مثال دستشان را قطع کنید تا توانایی گرفتن شما را نداشته باشند یا پای‌شان را قطع کنید تا با سرعت کم‌تری حرکت کنند. و اگر یکی از آن‌ها موفق به گرفتن شما شد، می‌توانم قول بدهم که حس خوبی نخواهید داشت. بنابراین حتی اگر در تمام این سال ها به زامبی‌ها عادت کرده بودید، در این عنوان دوباره از آن‌ها خواهید ترسید."

Resident Evil 2: Remake در تاریخ 5 بهمن برای XOne، PS4 و PC منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این عنوان چیست؟ آیا با توجه به نمایش‌های فعلی آن، می‌تواند حس و اتمسفر نسخه دوم را به خوبی بازسازی کند؟