Menu

نمایش گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 در همایش Gamestop با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد

Rockstar در طول این هفته طی همایش Gamestop، بیش از 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را به کارمندان Gamestop نشان داد. آن‌ها پیش از این یک گیم‌پلی 6 دقیقه‌ای از بازی را با عموم به اشتراک گذاشته بودند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، تعدادی از کارمندان Gamestop در رابطه با چیزی که دیدند صحبت کردند و به‌طور تعجب برانگیزی، واکنش آن‌ها متفاوت بود. کاربر اینستاگرامی به نام undermined_productions (که البته پست خود را تاکنون حذف کرده)، یک تصویر برای اثبات اینکه آن‌ها گیم‌پلی بازی را دیده‌اند به اشتراک گذاشت و افزود "خیال‌تان راحت باشد، این بهترین بازی ساخته شده تاریخ خواهد بود."

با این حال، تعدادی از کاربران در Reddit دیدگاه منفی‌تری داشتند. در واقع آن‌ها از یک نمایش کسل کننده که بازی را بیشتر به عنوان یک شبیه‌ساز قدم‌زنی نشان می‌داد تا بازی اکشن شکایت کردند!

Dutrank: این یک نمایش طولانی‌تر از چیزی بود که قبلا نشان دادند. تقریبا من را به خواب برد. بازی بسیار عالی به‌نظر می‌رسید اما نمایشی که برای 20 دقیقه‌ اول خود انتخاب کردند، بسیار کسل کننده بود و چیزی نیست که برای هایپ و هیجان‌زده کردن طرفداران مناسب باشد.

WDCombo: شاید بهتر بود یک موسیقی لالایی هم در طول این نمایش پخش می‌کردید. من چندین بار در طول آن نمایش خوابم برد. امیدوار بودم که بالاخره به اسب خود شلیک کند.

Screamingchickens: به ساعت خود نگاه می‌کردم و می‌گفتم "حالا می‌شود لحظات اکشن شروع شود؟ لطفا؟"

Canicallyoukp: شبیه‌ساز اسب‌سواری Rockstar. همچنین شخصی که در رابطه با بازی صحبت می‌کرد، بسیار کسل کننده بود. لحظاتی که اکشن بازی شروع شد، همه چیز خوب به‌نظر می‌رسید اما تا قبل از آن چیز زیادی نداشت. مطمئنا بازی زیبا بود اما بیش از نیمی از این نمایش چیز خاصی برای من شامل نمی‌شد.

jgrindberg: یک بازی زیبا اما اکثرا فقط شبیه‌ساز اسب‌سواری دیدم. سخت بود که بیدار بمانم البته اشتباه نکنید، من هنوز هم معتقدم بازی بسیار فوق‌العاده است اما تماشای این نمایش، کسل کننده بود.

Teenage_Spy: احتمال داشت که برای مدت کوتاهی خوابم ببرد. در حالی که زیبا به‌نظر می‌رسید، بسیار کند و کسل کننده بود.

به‌نظر می‌رسد شخصی که در حال نمایش این عنوان بود، اصلا در بازی نمی‌دوید که همین موضوع شرایط را بدتر از قبل کرد:

ChronoNova: شخصی که در حال نمایش بازی بود، نمی‌توانست دکمه سریع‌تر راه رفتن را پیدا کند. بسیار کند بود.

Quigonsin: لحظات اکشن هم در این نمایش وجود داشت اما او اصلا نمی‌دوید. در طول نمایش خوابم برد.

در عین حال، نظرات دیگری هم وجود داشت که نشان می‌داد برخی افراد حتی با این دمو هم هیجان‌زده شده بودند و به تحسین آن پرداختند:

preorderpolice: من فکر می‌کنم Red Dead Redemption 2 عالی به‌نظر می‌رسد. قطعا یکی از کاندیدهای بهترین بازی سال است و با یک ماموریت هم قضاوت نمی‌کنم. هر کس که از نسخه قبلی لذت برد، قطعا این‌بار هم همین‌طور خواهد بود.

Black_Static: سر و صدای بازی و تعداد کسانی که می‌گویند Red Dead Redemption 2 شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد، بسیار بیشتر از نظرات منفی است. آن‌ها گرافیک و یک سرقت در اوایل بازی را نشان دادند. بازی زیباست و فیزیک آن هم شگفت‌انگیز است. این عنوان به راحتی با God of War رقابت می‌کند و من Spider-Man را هم در این لیست می‌بینم.

1001mistakes: در واقع همه در طول این هفته خسته شده بودند و این آخرین چیزی بود که به ما نشان دادند. برای یک لحظه خوابم برد اما بازی زیبا است. دنیای آن بسیار دقیق ساخته شده و این نمایش مثالی بی‌عیب و نقص از مکانیسم‌ها، فیزیک‌ها و جهانی بود که بازی ارائه می‌دهد. من نسخه قبلی را تجربه نکردم و هیجانی هم برای این نسخه نداشتم اما حالا برای تهیه آن لحظه‌شماری می‌کنم.

Red Dead Redemption 2

آخرین نظرات شاید توضیحی برای واکنش‌های منفی باشند. نمایش Red Dead Redemption 2، آخرین دمو در یک روز طولانی بود و این خستگی باعث شد برخی برروی صندلی‌های خود به خواب بروند. نظرات Reddit همچنین جزئیات بیشتری از اتفاقات درون آن ماموریت به ما دادند:

WDCombo: در این نمایش، صحنه‌های تیراندازی قبل از سرقت از یک بانک را دیدیم اما پیش از این، 15 دقیقه از نمایش صرف راه رفتن در مسیری عجیب داخل جنگل شد و شاهد موسیقی گیتار شگفت‌انگیز بازی بودیم. بعد از سرقت، باند شما در حال فرار است و افراد سوار بر اسب با شما در حالی که در حال فرار هستید، مقابله می‌کنند. تیراندازی در بازی عالی و استاندارد به‌نظر می‌رسید و سرقت از بانک هم به آرامی پیش می‌رفت. Red Dead Redemption 2 عالی خواهد بود و دیوانه‌وار فروش می‌کند اما دمویی که آن‌ها نشان دادند، واقعا خشک بود.

MadManInABox1963: شخصی که در حال تجربه بازی بود، سعی داشت که رویکرد شرافت‌مردانه‌ای از خود نشان بدهد بنابراین به جای شلیک به NPCها، فقط به عنوان یک تهدید به سمت آن‌ها هدف گرفت. چندین گزینه و انتخاب برای رویکرد شما در سرقت از بانک وجود دارد. به همان برنامه سرقت در GTA فکر کنید اما در Red Dead Redemption 2 بین صحنه‌های اکشن روی می‌دهد.

ظاهرا آن‌ها همچنان از نوعی Aim Assisst استفاده می‌کنند و حالت Dead Eye هم در بازی وجود دارد که چیزی شبیه به V.A.T.S در Fallout است. در دیالوگ‌ها هم هنگامی که برای انتخاب خود فکر می‌کنید، بازی برای لحظاتی می‌ایستد.

در نهایت با توجه به اینکه نمایش بازی چندان طولانی نبوده، به سختی می‌توان این دیدگاه‌ها را به عنوان یک ارزیابی مناسب برای کل آن در نظر گرفت.

جالب می‌شود ببینیم آیا Rockstar این دمو را برای عموم نمایش می‌دهد یا خیر. با توجه به اینکه به تاریخ انتشار بازی هم نزدیک هستیم، انتظار دیدن ویدیوهای بیشتر از گیم‌پلی و جزئیات آن داریم.

Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر (4 آبان) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.