Menu

استودیو 343Industries در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی کامل از Halo Infinite است ولی در X018 خبری از آن‌ها نخواهد بود

احتمالا هیچ‌گونه اطلاعاتی از بازی Halo Infinite در جریان رویداد X018 شرکت Microsoft منتشر نخواهد شد. این چیزیست که مدیر روابط عمومی این استودیو در توییتر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران گفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در حال حاضر تیم سازنده Halo Infinite در حال تصمیم‌گیری برای رونمایی کامل از این بازی و جزئیات آن‌ است.

"من دوست دارم تا اطلاعات بیشتری با شما در میان بگذارم و هم‌اکنون نیز ما در حال صحبت برای کی، کجا و چگونگی انتشار اطلاعاتی بیشتر از بازی هستیم ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای X018 نداریم."

همان‌طور که می‌دانید Halo Infinite در E3 2018 در طول کنفرانس Microsoft معرفی شد ولی تاکنون اطلاعات زیادی درباره این نسخه منتشر نشده است. تنها می‌دانیم که بازیکنان در Infinite بازی دیگر در نقش Master Chief قرار می‌گیرند؛ هم‌چنین براساس یک آگهی شغلی به نظر می‌رسد که سرویس‌های آنلاین و چنرنفره نقش بزرگی در بازی خواهند داشت. این بازی توسط استودیو 343Industries با همکاری Skybox Labs که پیش از این برروی Halo 5: Forge و Project Spark کار کرده، ساخته خواهد شد.

Halo Infinite در تاریخی نامعلوم برروی پلتفرم‌های Xbox One و Windows 10 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.