Menu

نگاهی به نمرات و نقدهای Astro Bot Rescue Mission : بهترین بازی واقعیت مجازی؟

Astro Bot: Rescue Mission یک بازی واقعیت مجازی اکشن پلتفرمر است که توسط Japan Studio و SIE بصورت انحصاری برای PlayStation VR عرضه شده است. در این بازی باید در نقش یک روبات کوچک به نام Astro Bot در یکسری ماموریت بقیه ربات‌ها را که در فضا پراکنده شده‌اند پیدا کرده و آن‌ها را نجات دهید. به گزارش پردیس‌گیم، هم‌اکنون وبسایت‌ها و رسانه‌های مختلف نمرات و نقدهای خود را از این بازی منتشر کرده‌اند که در زیر به تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

Gaming Age : 100/100

Astro Bot: Rescue Mission یک بازی فوق‌العاده فان و درگیر کننده و افزونه‌ای عالی برای PS VR است. این بازی با داشتن قیمت 40 دلار می‌تواند معامله‌ی خوبی برایتان باشد. از وقتی که شروع به بازی کنید برایتان سخت خواهد بود که آن را کنار بگذارید. چنین بازی‌هایی دلیل اصلی عشق من به PS VR هستند. مفهوم ساده این بازی در سطوح بسیار زیادی کارامد است. اگر یک سیستم PS VR دارید حتما این بازی را تجربه کنید.

PlayStation Universe : 95/100

به راحتی می‌توان گفت بهترین بازی پلتفرمر و واقعیت مجازی موجود در بازار برای سال 2018. Astro Bot: Rescue Mission نشان می‌دهد که PS VR چگونه باید مورد استفاده قرار گیرد و پیشرفت کند. خرید Astro Bot: Rescue Mission واجب است!

Game Informer : 90/100

Astro Bot: Rescue Mission حس این را می‌دهد که از ناکجا آباد آمده است تا نشان دهد ژانرهای معمول می‌توانند با کمک واقعیت مجازی تجارب جدیدی را رقم بزنند. در حالی که مدیوم گیم قادر است تجربه‌های تعاملی تازه‌ای را خلق کند، Rescue Mission به طرز فوق‌العاده‌ای به ما یادآوری می‌کند سبک‌هایی که قبلا آن‌ها را دوست داشتیم چگونه می‌توانند به سبک واقعیت مجازی ترجمه شوند. و کار بسیار خوبی که بازی در اینجا انجام می‌دهد این است که به شما شانس تجربه‌ی چیزی را می‌دهد که به معنای واقعی جدید و هیجان‌انگیز است.

IGN : 90/100

پلتفرمینگ چالش برانگیز و پیاده‌سازی طبیعی گیم‌پلی در VR، این بازی را به یکی از جالب‌ترین و جدیدترین آثار سال‌های اخیر بدل می‌کند. Astro Bot: Rescue Mission پتانسیل واقعی PS VR را نشان می‌دهد و اگر این سیستم را دارید حتما بازی را تهیه کنید.

CGMagazine : 85/100

به دلیل قیمت کمی که Astro Bot: Rescue Mission نسبت به بقیه بازی‌های موجود در بازار دارد، یک تجربه ضروری برای دارندگان هدست واقعیت مجازی PS VR است؛ حتی برای کسانی که لزوما علاقه چندانی به سبک پلتفرمر و بازی‌های بامزه کارتونی ندارند.

VRFocus : 80/100

شاید Astro Bot: Rescue Mission به اندازه بازی Moss جذاب نباشد یا در حد Super Mario Odessey آنچنان خوش‌ساخت نباشد، اما یک پلتفرمر سنتی عالی برای PS VR است که بهترین ویژگی‌های عناوین پلتفرمر دوبعدی و سه‌بعدی گذشته را به نحوی با VR ترکیب کرده که به هیچ وجه حس بدی نمی‌دهد. این بازی یک روش شاد و بانشاط برای گذراندن وقت در VR است و ارزش تجربه را دارد.

Destructoid : 75/100

Astro Bot: Rescue Mission همانند قهرمان خود، کارش را بخوبی انجام می‌دهد!


میانگین امتیاز در متاکریتیک: 90 (34 نقد)