Menu

Bethesda از موفقیت بازی‌هایش بر روی Nintendo Switch خوشحال است

با وجود این که Bethesda تا به جال تنها تعدا کمی از عناوین خود را برای Nintendo Switch منتشر کرده، هیچ شکی وجود ندارد که این ناشر متوجه اثر و کارساز بودن این پلتفرم شده است.

این موضوع با عرضه پورت‌های موفق Doom و The Elder Scrolls V: Skyrim شروع شده و با انتشار زودهنگام Wolfenstein II: The New Colossus در سال جاری که به صورت باور نکردنی‌ای بر روی این پلتفرم اجرا می‌شود، ادامه یافت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، با وجود این موارد، پیت هاینز (Pete Hines) از شرکت Bethesda در طی مصاحبه‌ای با IGN در نمایشگاه Gamescom، در مورد موفقیت بر روی این سیستم صحبت کرد، اما با این وجود اشاره‌ای به این که چه چیزی قرار است در آینده منتشر شود نکرد.

او در طی این مصاحبه بیان کرد: " تمام کار‌هایی که ما انجام دادیم بیسار محبوب بودند. من فکر می‌کنم دیگران از این کار‌ها لذت برده و سپاس گذار آن‌ها هستند. البته ما می‌خواستیم مطمئن شویم و در همان ابتدا بیان کنیم که این عنوانی است که قصد داریم بر روی Switch منتشر کنیم و فکر می‌کنیم که این عنوان قرار است تا یک تجربه فوق العاده دیگر باشد."

این صحبت در گذشته وجود داشت که عنوان Fallout قرار است بر روی Nintendo Switch منتشر شود و در حالی که Bethesda متمایل به انجام چنین کاری است هنور چیزی رسمی نشده. پس باید صبر کرده و ببینیم که عنوان بعدی که در آینده منتشر می‌شود چه چیزی است، البته به جز عنوان تازه معرفی شده Doom Eternal که توسط استودیو Panic Button، همان تیمی که قبلا بر روی پورت‌های Doom و Wolfenstein II کار کرده بود، در دست توسعه قرار دارد.

خوشبختانه قرار است تا شاهد یک معرفی دیگر باشیم که در این مدت ما را سرگرم نگه می‌دارد، این عنوان ممکن است بازی جدید Wolfenstein: Youngblood و یا شاید پورتی از عنوان The Elder Scrolls Legends باشد که در صورت انتشار کاملا مناسب این پلتفرم خواهد بود. در نهایت کلید این قضیه سازگاری است و Bethesda بار‌ها ثابت کرده است که تجربه‌اش جایگاه خود را بر روی Switch دارد.

تا به حال سه عنوان Wolfenstein II: The New Colossus ،The Elder Scrolls V: Skyrim و Doom بر روی کنسول Nintendo Switch منتشر شده‌اند که همگی موفق بوده و ارزش تجربه کردن را دارا می‌باشند.