Menu

ماد‌های Fallout 76 بر روی سرورهای خصوصی اجرا خواهند شد؛ ممکن است اجرا شدن مادها به صورت آنلاین تا اواخر 2019 رخ ندهد

عنوان Fallout 76 همانند سایر عناوین نقش آفرینی توسعه یافته توسط Bethesda از مادها حمایت خواهد کرد اما تجربه آنلاین این مادها نیاز به صبر دارد و باعث شده است تیم سازنده راهی جدید برای توسعه در پیش بگیرند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، "پیت هاینز" از Bethesda در گفت و گویی با GameSpot تایید کرد که مادها به Fallout 76 خواهند آمد اما تنها بر روی سرورهای خصوصی قرار خواهند گرفت و قابل استفاده خواهند بود:

"حمایت از ماد وابسته به کاری است که ما در رابطه با سرورهای خصوصی انجام می‌دهیم و ما اجازه خواهیم داد مردم سرورهای خصوصی داشته باشند. ماد‌ها چیزی است که بر روی آن‌ سرورها قرار خواهند گرفت. نمی‌توان دنیایی را تصور کرد که در آن به بازیکنان اجازه دهیم مادهای منحصر به فرد و متفاوت خودشان را به سرورهای عمومی بیاورند. اگر بخواهید ماد بسازید باید آن‌ها را به سرورهای خصوصی بیاورید.

متاسفانه به این زودی‌ها به صورت آنلاین شاهد مادهای Fallout 76 نخواهیم بود. با توجه به گفته‌های هاینز، قرار دهی سرورهای خصوصی زمان و کار زیادی می‌طلبد به همین دلیل ویژگی مذکور تا نوامبر 2019( آبان سال آینده) در دسترس قرار نخواهد گرفت.

Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر(23 آبان) برای سه پلتفرم PS4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟