Menu

تماشا کنید: بازی انحصاری Project Judge در 12 دقیقه ابتدایی خود فوق‌العاده به نظر می‌رسد

امروز، در طول آخرین قسمت از برنامه‌ی Sega Nama که توسط مدیر ارشد توسعه Sega یعنی "توشیهیرو ناگوشی" اجرا می‌شود، نمایشی از 12 دقیقه ابتدایی بازی Project Judge به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، گیم‌پلی بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و تفاوت‌ها و شباهت‌های بازی با Yakuza نیز به خوبی به چشم می‌آید. علاوه بر این، نمایشی کوتاه از داستان بازی منتشر شده که بعضی از شخصیت‌های دیگر اعم از استاد شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد.

بازی Project Judge توسط تیم سازنده سری Yakuza در دست ساخت است. به گفته "توشیهیرو ناگوشی" (Toshihiro Nagoshi)، این بازی نسبت به کارهای قبلی این استودیو، "چیزی کاملا متفاوت خواهد بود." هم‌چنین وی اعلام کرده که این بازی 3 سال در دست توسعه بوده است.

Project Judge بازیکنان را در نقش یک وکیل که در حال کار و تحقیق برروی مجموعه‌ای از جرم‌ها و قتل‌ها است، قرار می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد تغییر قیافه و لباس نیز بخش مهمی از گیم‌پلی Project Judge را تشکیل می‌دهد. هم‌چنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و یا حتی پهباد اقدام به تصویربردای از مظنونین کنند.

در ادامه می‌توانید به تماشای 2 نمایش جذاب و زیبا از 12 دقیقه ابتدایی و بخش داستانی بازی بنشینید.

12 دقیقه ابتدایی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نمایشی کوتاه از بخش داستانی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Project Judge در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) در ژاپن و در سال 2019 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.